askın imkansızlığı

77 0 0
                                    

Ben cok sevdim ama kaybettim ona cok asığım ama o arkadasımi seviyo ona oylece bakiyo ve onu seyrediyo. İcim oyle yandiki bana sen cocuksun deyip yanima oturdu ve bakarmisin sana bisey sorcam evet sor dedim ne desin ben edeyi seviyorum bana ayarlarmisin nasi olurki ben seviyodum onu. Neyse gittim sordum evet cikarim dedi o an kalbimde bir acı sevdigim cocuk ellerin oluyo berk tamam eda kabul etti o an sevincten bana sarildi ve ben o an mutsuzluktan olecektim bide yan komsum dusunsenize ertesi gun berk beni evden almadi megerse efayla gitmis okula. Ben giyinip ciktim berk yanima gelip sey. Ebru ben bugun seni alamadimda edayla geldim ..ssss tamam neyse ben kantine oturup agladim karsima oturdular el ele tutusuyolardi kalkip disari ciktim cantami alip dis germeden cktim bos bos gezdim yollarda. Eve gidip en acikli filmleri izleyip bi kutu mendille oylece agladim gozlerim kan canagi gibi berk arafi acmadim baktimki ariyo actim agladigimi belli etmeden. Evet berk. Eceyle tartistik gelirmisin dedi gelemem isim var dedim ya gel ama dedi uzatma berk offff.ssss deyip. Kapattim. Aksam oldu yemek yedim tam yatacam biri cama tas atiyo kim olsun berk sana ihtiyacim var ebru dedi. Geliyom basimin belasi annem gormeden ciktim hemen efendim sarilip agladi onu cok sevdigini ve aci cektigini soyledi.ssss uzuldum. O uzulunce edanin sacini yolacaktim neredeyse.

✨✨

✨✨

✨✨

✨✨

✨✨

AllYouNeedIsLove


"ψ(`∇')ψah ah neyse berki teselli edip edeyi aradim eda acmadi mesaj attm bak eda berk cok uzuluyo ne varsa aranizda knusup anlasn dedimmm ne mumkun aslinda hic barismasalar işime gelir ama iste yattim sonra. Sabah oldu.

imkamsız aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin