Eggyeztetés

244 17 0
                                    

___:Most nagyon örülök meg minden ,de mi történt?

Allison:Röviden annyi higy épp Ötöss veszekedtetek és elájultál...Ohh jut eszembe a kezedet is le kezeltük,de mit csináltàl vele?

____:tudjátok biztos csak valahol valamibe belenyúltam,tudjatok milyen balfasz vagyok,de ha most megbocsájtotok én most elmennék..mert meg kell mentenem a világot!

(Feláltál a kezelő székből majd elindultál az ajtó fele)

___:És ha kerestek az intézőnél leszek!
(mikor kimondtad az utolsó szót már teleportáltál is el)

<az intézőnél>

Intéző:____! Miujság?

___:Te honnan a picsábol ismersz engem?Össz-vissz csak egyszer találkoztunk,de persze akkor us én nyertem mivel hatt jobb vagok nálad...

Intéző:Az agyamra mész ezzel a dumával!De téged ez csak ne érdekeljen.....Amúgy is minek jöttél ide?

____:Nem tudnánk ezt megbeszélni?Mármint a világvégét...úgy hogy mindenki jól járjon...te is én is....(mondtad egy ravasz tekintettel miközben körbesétáltál az intéző irodájában)

Intéző:Van egyetlen egy dolog amit meg tudnánk oldani.....

___:Hallgatlak.....

Intéző:Ha vissza jössz dolgozni és megölöd Diego-t,A lányom Lila nagyon oda van érte és nem képes arra amit mondok neki.....

____:Azt el is felejtheted!Diego a "testevérem" akkor is úgy tekintek rà mint ha a vér szerinti lenne!Ezt elfelejtheted!

Intéző:Akkor öld meg Ötös számút!

____:Na ezt pedig végképp elefelejtheted!Ötös a tàrsam! nem fogom megölni! Nem kényszeríthet az rá!

Intéző:De kényszeríthetlek rá! mert ha nem ölöd meg valamelyiket akkor én fogok puszta kézzel megölni a Hargrevees családot! A szemed láttára!

___:Elegem van belőled te banya!Nem elég hogy ....feltételezem ...miattad Ötös egyszer majdnem meghalt!Most azt akarod hogy megöljem 2 testvérem vagy ha NEM akkor te fogod az összes testvéremet megölni?Te konkrétan hülye vagy!Azt lesheted hogy én megölöm valamelyik családtagom!

Intéző:Fogj vissza magadból mert ez már ide túl sok! Akkor mint tudomásomra jutott Te és Ötös számú nagyon jóban vagytok,és inkabb akkor En is átmegyek durvább szögbe ha te nem tudod magadat vissza fogni..
Ha nem ölöd meg ötös számút akkor meg halsz!!

____:Tudod mit?Inkabb halok meg mint hogy meg keljen őt ölnöm!
Szóval,tessék csak! Ölj meg!

Intéző:Azt majd én eldöntöm hogy mikor és hogy hol halsz meg!Majd talalkozunk!

(Te csak megforgattad a szemed és haza teleportáltál)

Allison:___!!Hàt téged is néha látni?

___:ugylátszik...de nem láttátok Ötöst?

Allison:Mikor te elmentél ő is elment...fogalmam sincs hogy hova....

__:A picsába....

Klaus:Baj van?Mit akarsz a kis öcsitől?

__:Nem,nem hagyjuk..

(ötös beteleportál)

Klaus:___! Meg van akit kerestél!

__:Làtom Klaus!nem vagyok vak!

(Ötös szemszöge 20-25 percel ezelőtt)

(Mikor ___ eteleportált elmentem és követtem ,mikor ott volt az intézőnèl elbujtam....
Az egészet hallottam amit mondott ___)

(Jelenben)
(___ szemszöge)

____:Ötös! Hála istennek h itt vagy! Meg kell mentenünk a világot...

Ötös:Mit fogsz csinálni?

___:Mi? Ezt hogy érted?

Ötös:Hallottam mindent amit mondtál az intézőnek....

____:Te...te követtél,ugye tudod hogy ezért most kinyirlak?

☂️Az a titokzatos lány az akadémiáról☂️(szünetel)Onde histórias criam vida. Descubra agora