Karlos yaren aşkı bölüm 4

260 7 0
                                    

Bu hikaye de ilk olarak karyar aşkının ilk şarkıları olan yanarımı söylicekler iyi okumalar...
7 sene önce :
Karlos yarenlerin evin önüne gelmişti elinde de bir gül ona vermişti karlosla yarenin hayali şarkı söyleyerek ünlü olmaktı ve karlos ilk şarkılarını yazmıştı adı"yanarım" dı karlosta bunu yarene soylemek icin sabirsizlaniyordu ...
Karlos: yaren bak bakalım yazdığım şarkıya nasıl olmus
Yaren bakar şarkı sözleri:
Sen banaa aklımlaa başım arasındaki mesafe kadar yakınsın ...
Sen banaa aklımla başım arasındaki mesafe kadar uzaksın...
Sen banaa haramsın tövbe tutmaz ifla olmazsın sen asla
Sen benim kanayan yaramsın kabuk bağlamazsın kanarsın...
Kanarım...
Arkadaşlar bütün sözleri yazamam kusura bakmayın okumaya devaaaam..
Yaren bu şarkı sözlerini çok beğenmişti sıra pavton da çalışmaktı ilk şarkılarını herkes çok beğenmişti fakat pavyon sahibi yarene asılıyordu ve karlos bundan hiç hoşlanmıyordu malatyalı ve karlos kavga etmişlerdi ama malatyalının adamları onu vurmuştu yaren koşarak Karlos'un yanina gitti ağladı.. Ama karlosa pek bişi olmadı kurşun bacağından sıyırdığı için.. Karlos'la yaren o pavyondan çıkıp başka pavyonda çalışmaya karar verdiler ve bu sırada yeni şarkılarını yazıyolardı...

en büyük aşklar kavgayla başlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin