Cand ajung la Mac's, Mady este deja acolo ,odata cu mine intra si Jaisen .
Ma duc la masa lui Mad's,iar el se pune la masa din fata mea cu un prieten .
Am inceput sa vorbim dupa care eu m-am dus sa imi iau un suc de portocale iar Mad's s-a dus pana la toaleta .
Cand am dat sa ma intorc catre masa la care am stat cu Mad's ,ce credeti?
Jaisen a aparut in fata mea lovindu-ma usor peste umar
Brusc m-am inrosit la fata , dupa care el a inceput sa isi ceara scuze !
"Scuze nu am vrut sa se intample asa vroiam altceva!"Spune el ochi lui gasindu-i pe ai mei! Awww
"Nu,nu cunteaza!"Urasc sa fiu timida,ma duc la masa ,dar incep sa ma gandesc ce vroia!
Mad's ajunge si imi spune ca trebuie sa plece undeva pentru ca e urgent!
Eu ramam ca sa platesc si cand ma intorc Jaisen e in fata mea! Baiatu'asta n-are stampar?
"Nu ti-am spus tot!"Spune cu o privire de baiat prea smecher si nu imi place atitudiana asta de baiat cu fite.
"Ce-i?"Spun prea tare decat intentonam .
,,Nu am vrut sa te enervez''Ridica mainile in aer ca sum s-ar da batut si pleaca!
Imi pare sincer rau ca i-am raspuns nepoliticos.
Dupa tot ce s-a intamplat ma duc spre mica mea casuta.Ma gandeam sa imi fac notite cu ce voi face maine dar deja e 18:00 .
Wow..am stat chiar mult!
Nu ma pot decide dintre pijamaua cu buline roz sau mov ....dar ajung sa imi iau cea mov.
Ma trezesc cu un tresarit de la alarma enervanta...si ma pun sa pregatesc.Acum este 6:30 si imi voi face parul creponat cu placa cea noua si imi pun o fontita alba cu buline roz.
Ma duc la dulap sa imi aleg un maieu alb cu piatre si o fosta roz infoiata si niste sandale albe.
Ma duc la baie sa imi dau co fond de ten,cu un blusch roz si un gloss roz!
Cred ca sunt prgatita de a doua mea zi la facultate.
Incui usa si ma indrept spre scoala...cand ajung Kat si Reiny sunt la banca mea si a lui Kat.
Eu trec pe langa acel grupulet,si ma indrept spre prietenele mele.
,,Heii!Spunem toate trei odata , in aceea clipa intra si profesoara de literatura.
"Buna dimineata" Spune cu o voce blanda si calda!
Nu cu mult timp dupa ,usa se deschide si oare cine este ?
JAISEN!!!
Ochi lui mutandu-se pe ai mei ..aoleo..toti se uita spre mine.
"Buna dimineata m-a trimis o profesoara sa i-au o persoana de aici ca sa aranjam sala de sport pentru o inspectie!" Ochi lui tot nu se muta!
"Da,sigur alege-ti pe cineva si duceti-va" Ma bucur totusi ca nu imi stie numele asa ca....
"Jenifer!"Ce ...Dece.Ce ...cum ...de unde imi stie numele?"Eu ma ridic timida si ma indrept spre usa"
"Sper sa va mai intoarceti!"Profesoara imi face din ochi ,iar grupuletul acela face chestia aia cand îti place de cineva.
Imediat ce usa se inchide il intreb:
"De unde imi sti numele?"
"Buna si tie!"Spune el "De la Rainy"
Rainy?
"Rainy? Nu cred. ...."
"Intreab-o"
"Ma rog...ce sala trebuie sa aranjam?"
"Niciuna''
"Pai si atunci de ce mai luat de la ora?"
"Ca sa vorbim!"
Ce! Deci o sa ratez o ora pentru ca vrea el sa vorbim...pai...defapt nu suna rau!
,,De ce as vrea sa vorbesc cu tine?",,Pentru ca ma placi!"
Am ramas intepenita la cuvintele lui siii...ia aparut un ranjet pervers pe fata.Mi-am dat ochi peste cap si am oftat..
,,Nu e adevarat..nu te plac..nu mi-ar placea de ti-,,
Cuvintele mele au fost intrerupte de mainile sale cre sau asezat bland peste talia mea ,iar pielea mea s-a facut de gaina.
,,Lasa-ma!"ii spun impingandu-l cu forta......ranjetul ala atat de pervers m-a facut sa imi placa mult mai mult de el chiar daca nu am sa recunosc asta .
,,Ce?Vrei sa zici ca nu iti place?"
,,Esti nesimtit!"
Am dat sa plec ,dar incheietura mea a fost prinsa de mana lui si m-a tras cat mai aproape de el ochii mei gasindu-i pe ai lui.Fata lui a devenit un ranjet cand a vazut cum ma holbam la el si mi-an dat seama ca el asta a vrut sa demonstreze adica,ca eu il plac.
,,NESIMTIT" I-am tipat cuvintele in fata in timp ce ma indreptam spre clasa . Cel mai rau la scoala asta este ca fiecare ora se tine in alta clasa si cu alti colegi.Am ajuns la usa sali si am batut dupa care am intrat si m-am asezat pe scaun toti ochi find pe mine .Ora a trecut greu..foarte greu.
'' Vi la cantina?'' intreaba Kat
,,Mdea....!"
Am ajuns la cantina usa mare deschinzandu-se si ochi mei cazand spre Jaisen.Linitea in capul meu parea galagioasa .Jaisen era la o alta