Deel 28

257 14 2
                                    

Maroune pp
Daar trof ik salma aan op de bank, het was vies en de tafel was omgegooid en sommige spullen waren kapot. Ik liep maar dr toe en schudde haar wakker tot ik zag dat ze niks aan had ze had alleen een deken over zich heen. Ik deed de deken over dr heen en probeerde haar wakker te maken, ik pakte wat ik nodig had en gaf het aan dr. Ik wachtte precies 30 minuten, ze opende haar ogen. "Mmmaroune?" "Sssttt rustig aan." Ze haalde haar deken van zich af en keek haar recht in dr ogen aan en probeerde haar tegen terug te doen. "Wat.." en ze merkte dat ze niks aan had. "Wat heb je gedaan?" "NEE NEEE NIKS IK ZWEER HET JE IK HEB JE ZO GEVONDEN!" Haar ogen vulden zich met vocht. "Raak me niet aan" "camera beelden" ik had verborgen camera's in heel mn huis. "Hier kijk als je me niet gelooft!" We bekeken de camera beelden. "Wat heb je vandaag gedaan?" "Niks!" "Hoe laat was het ongeveer nadat je je niks meer herinnerde?" "Rond 11 uur denk ik" ik spoelde alles door tot die tijd. "Marouane wil je je omdraaien aub?" Ik draaide me om en bekeek de camera beelden "oke klaar" "HIER!" Salma keek met me mee. De deur van buiten ging open en de bodyguard liep naar binnen, hij spoot een prik in haar arm waardoor ze gelijk op de bank viel. Hij betaste haar en dat ging zo verder. Ik zal de details jullie besparen, ik begon te koken van binnen. Nadat hij was gekomen ging hij de deur openen voor een ander en die deed het precies hetzelfde. Ik belde mn mannen op.
Marouane: KOM NU NAAR MN HUIS, WE HEBBEN WERK TE DOEN SNEL!"
En ik hing de telefoon op. Ik keek naar salma die huilend op de bank lag, "geloof me beide zijn ze dood. Die ander ga ik vinden." ik ging weer naast dr zitten en legde rust mn hand op dr arm, ookal wist ze dat ik het was schrok ze. Ze keek me aan met dr prachtig ogen waar ik uren in kan kijken die vol zaten met tranen. Ik drukte haar tegen me aan in een knuffel. Ze huilde uit op mn borstkast, "ik wil hier weg, dit land, deze wereld!" "Zal ik je naar Souf brengen?" Ze knikte en ik belde Souf
Souf: bro  wats met deze tijd gap
Zei hij half slapend
Marouane: er is wat gebeurd, kan salma naar jouw komen. Ik moet wat doen!
Souf: wat is er?
Ik keek salma aan, ze schudde haar hoofd
Maroune: kan je beter aan haar vragen
Souf: ik zweer het als jij er achter zit he
Maroune: Ey nee ik zweer ik heb niks gedaan
Souf: yallah dan zie ik jullie zo.
Maroune: tot zo

En ik hing de telefoon op. "Je kan naar hem" ze knikte en legde dr hoofd tegen me aan. Mn mannen werden naar binnen gelaten en "kom jij ook we moeten wat vieren!" En mn bodyguard kwam ook. Hij deed de deur dicht en ik schonk voort iedereen een glas drank in, "ik moet ff gaan ben zo terug, gaan jullie alvast naar bestemming" ze knikte en deden wat ik zei. Ik en salma pakte onze spullen en brachten de spullen en salma naar Souf. "Ik groette Souf en liep naar binnen met salma. "Ik ga ik zie je straks" "oke" Souf liep me uit "wat is er?" "Bro ik leg het je nog wel uit moet nu gaan!" En ik reed met piepende banden weg.

Ik was aangekomen waar mn mannen zijn. "Patron hij wilt niet praten!" Ik deed snel andere kleren aan, en ging naar binnen, "patron wat is dit?" Ik lachte en ging voor hem zitten, ik pakte de mes en Citroen "ik herinner je nog wel, je hebt mn vriendin verkracht plus plus he je hebt een ander haar ook laten neuken" en ik sloeg de mes in z'n been "ga je zeggen wie het is!" Schreeuwde ik over z'n geschreeuw heen, "ga je praten!" En ik hield de Citroen boven z'n wond, ik liet alleen een druppel vallen "OKE OKE!" "Praat!" "Niek, met wie ze op dat feest!" "Goed zo!" "Vergeet niet dat ze een hoer is die het heeft uitgelokt!" Ik gaf hem een stoot op z'n haak en "lokatie van die zemmel" hij liet z'n live locatie zien en ik stuurde een paar mannen daar heen. "Praat nog een keer zo over haar!" Na 20 minuten kreeg ik een appje met dat ze die flikker hebben. Ik pakte mn gun en schoot in z'n ballen! "Yallah ruim deze zemmel op!" Ik ging naar buiten en rook een sigaret tot die ander kwam. "Wwaar ben ik?" "Jij hebt een meisje verkracht! En ze was de mijne" hij schudde z'n hoofd van niet!

Salma pp
Ik zat bij Souf op de bank, "wat is er gebeurd?" "Het is weer gebeurd" "HEEFT HIJ WEER.." "nee z'n bodyguard en z'n andere gast, ik kreeg een spuit en voelde niks, hij trof me naakt" ik bleef maar huilen. "Ik voel me zo vies, ik snap het niet! Wat is hun probleem" hij drukte tegen hem aan "marouane zal ze goed aan pakken geloof me" "dat zorgt er niet voor dat dit gevoel weg gaat" hij bleef stil "blijf je hier, jij en hij" "ik weet het niet" "hoe is het nu tussen jullie?" "Ik denk goed, ik weet het niet ik vertrouw hem ook niet meer, ik vertrouw niemand! Vooral na dit kan ik het niet" hij veegde mn tranen weg "ik wil alleen dat deze pijn weg gaat dat ik het niet meer voel" "ga douchen kleed je rustig aan, en ik ga wat te eten voor je maken"

Maroune pp
Beide waren ze geveegd "op geruimd staat netjes!" Ik keek mn mannen aan "zorg dat er niks van ons hier overblijft" "komt goed patron" "iets gewoon bellen" "komt goed" en ik reed naar Souf z'n huis toe..

She is mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu