CHAPTER 4

534 51 17
                                    


__________________________________________
Hello everyone I am back with a new chapter and I really sorry for late update as I told in my announcement I was unwell and was not in mood to write the chapter anyways right now I am here so no need to waste the time let's get started:-
__________________________________________

Recap:-
In the last chapter they reached outside the factory where trio were kept.
__________________________________________

INSIDE THE FACTORY:-

Goon 1 - Ye teeno cid waalo ke saath bak bak karte rehti hai aur yahan dekho kaise muh band kar ke baithi hai. 😈😈
Goon 2 - Yahan bolegi kaise bolegi to sidha upar pahuch jayegi.
A/N =(Here enters.......................Yahan kyu timepass kar rahe ho janna hai to aage padho)
Abhijeet - Ab upar kon jayega aur yahan kon rahega uska faisla tum nahi hum karenge.
Goon 1 - Tum karoge (evil laugh) ye jo gun in teeno k sar par rakha hai wo aise hi timepass k liye hai kya!! Ek kadam bhi aage badhe na to ye teeno sidha upaar.
Gun niche rakho.
Abhijeet - Nahi nahi inko kuch mat karna rakhte hai hum gun niche.

By the time being they were keeping their guns down Abhijeet sir signalled something Shreya, purvi and tarika
As their hands and legs were tied with rope they were moving to open them and as the goons looked in other Direction they hit their legs and those three fell down and the fight started and as always daya sir and abhijeet sir caught both the goons.

Daya - Ab hum jo jo puchte hai sabka jawab sahi sahi dena warna tum upar pahuch jaoge.
Goon 1 - Nahi sahab aap jo puchoge sab. Bataunga.
Abhijeet - Kiske liye kaam karte ho tum log.
Goon 2 - Boss ka naam to nahi pata wo jo kaam deta hai uske liye bahar ek chitthi aur paise chod deta hai ya phir hume phone kar deta hai.
Daya - To tum logon ko uske baare me kuch bhi nahi pata.
Both goons - Ji nahi sahab.
Kavin - Accha kya wo tum sab k upar nazar rakhta hai
Goon 1 - Nahi sahab.
Abhijeet - Sachin le jao inn dono ko beaureu aur inke phone le lo ab unka phone hi inke boss k pass pahuchayega.
Now the trio moved towards our girls trio.
Abhijeet - Thik to ho na tum sab.
Shreya, Purvi/ Tarika - Ji sir/ Ha abhijeet
Daya - Chalo beaureu Chalo abhi inke main boss ko pakadna hai.

Two people were still present there Kavin & Purvi. Purvi was about to leave but Kavin stopped her bcoz he was no more able to control his feelings.

Kavin - Purvi ek minute
Purvi - Kya hua kavin
Kavin sat on his knees - Purvi maine jabse tumhe dekha hai aisa lagta hai k dharti pe ek pari ke rup me aayi ho. Tumhe dekhte hi mujhe pyaar ho gaya tha tumse par confess karne me darta tha par aaj nahi. I LOVE YOU PURVI I LOVE YOU SO MUCH WILL YOU MARRY ME?
Purvi - V.....vv.....vv.......vv....... Vo actually Kavin I aslo love you par
Kavin - Par kya purvi bolo.
Purvi - Abhijeet bhai aur daya bhai manenge ya nahi?
Kavin - Don't worry tum unhe pyaar se samjhaogi to samajh jayenge.

And everything was listend by Dareya, and Abhirika.
__________________________________________
THE END OF THE CHAPTER
I HOPE YOU LIKE IT

NOW THINK THAT WHAT DAYA AND ABHIJEET SIR ARE GONNA DO?

TILL THEN BYE TAKE CARE

WILL BE BACK WITH A NEW CHAPTER SOON
__________________________________________

MADE FOR EACH OTHERWhere stories live. Discover now