Selam ilk defa WattPad üzerinden bir kurgu yazıyorum umarım beğenirsiniz.
Bölümden hemen sonra karakterlerin (ana karakterlerin) Instagram hesaplarını paylaşacağım. Duyuru şeklinde. Takip ederseniz sevinirm. Açık konuşmak gerekirse Instagram hesaplarının kitapla pek ilgisi yok, yani oradan sadece karakterlerin paylaşımları olacak.
-Not: TikTok'ta tanıtım için bir hesap açıyorum ve oraya admin almam gerekebilir hem burayla hem de orayla uğraşmam gerçekten de zor olur. Şimdilik bunu erteliyorum ilerleyen zamanlarda hallederim diye düşünüyorum.-
Son bir şey söyleyip sizi bölümle baş başa bırakıyorum beğendiğiniz yerlere ay motifleri koyarsanız sevinirim🌙🌑⭐ bu motiflerden paragraf aralarında da var herhangi birini koysanız yeterli olur.
İyi okumalar...
🌙🌑⭐
+ Hayatımı kararttın, hala bana açıklayabilirim diyorsun. Sen kimsin ya!
- Beni dinlemek zorunda...
+ Hiçbir şey yapmak zorunda değilim, beni o adamın eline bırakmış olan sensin ama dinlemesi gereken de benim. Sen bana hiçbir şey açıklayamazsın sen yıllarca o adamı bana baban diye anlattın o adam yüzünden ben neler çektim haberin var mı senin, babam olduğunu sandığım için ne kadar günahını aldım mesela. Hoş olmasa da alırım ama, haberin yok çünkü o sırada o adama tapmakla meşguldün. Yine git, onun yanına git, bırak beni bir kere yaptın yine yapsana hadi!
- Kızım-
+ Bana sakın kızım deme
- Sen benim kızımsın bende senin annenim...
+ Benim senin gibi annem onun gibi de babam yok. Bakma arkadan, çıksana yaptıklarını kabul etsene, desene sen yurt dışı gezilerindeyken ben kızını odaya kitledim, iki gün yemek vermedim. Diyemezsin çünkü böyle aşağlık, böyle pislik birisin sen. Ben okulu ne kadar zor bitirdim biliyor musun? Bilemezsin çünkü o sırada bu herifin ardını topluyordun, şimdi yine topla yap hadi. Ama bu sefer değil bu sefer ben kazanacağım bu evden de, hayatınızdan da gidiyorum sizi sürüm sürüm süründürücem ve siz hiçbir şey yapamayacaksınız sen o çok güvendiğin avukatına söyle acilen birkaç farklı avukat tutsun bence.
- Annecim yapma böyle dinle.
+ Annecim(!) noldu, zoruna mı gitti; yargı dağıtan, gerçekleri söyleyen Ay?
_ Kendinde değil ne dediğinin farkında değil doktora götürelim.
- Sus neler yapmışsın ben yokken ona.
+ Aa, Zehra Hanım ne zamandan beri beni, kızınızı, korur oldunuz.
🌙🌑⭐
Arkama bile bakmadan çıktım evden elimde çantam vardı. İçinde ''kendi'' param, telefonum ve şarjım vardı. O şekilde evden çıkmıştım. Hava soğuk değildi çünkü mayıs ayındaydık, merdivenlerden indim 5 kat, 130 basamak. Ağlamadım. Evden gitmiştim, belki kalacak yerim yoktu, annemi ve babam olduğunu sandığım o şerefsizi terk etmiştim; annem camdan bağırıyordu gitme diye ama ben bakmadım. Çünkü bakarsam pişman olabileceğim şeyler söylerim. Çıkmadan önce söylediğim hiçbir şey, bir tanesi için bile pişman değilim. Yine olsa yine yaparım. Yaptıklarımdan pişman deelim aklım hala yapamadıklarımda ha!
Şimdi anlamamış olabilirsiniz anlatayım ben Ay, annemin biricik(!) kızı, babasının prensesi(!) hayatım asla kolay değil olmadı ama alıştım aç kalmaya, dayak yemeye, bir şeyleri içime atmaya daha sayarım aslında ama moral bozmaya gerek yok. İyi ki bozmadın moral... Dünya'ya 1-0 geriden başladım ben, annem bana hamileyken babamdan boşanmış çünkü babam eve gelirken sadece bir akşam içmiş ve anneme ondan önce aslında başka bir kadınla çok yakın olduklarını söylemiş. Annem sanki kendisi olmamış gibi babamla kavga edip evden gitmiş. Neyin kafası anlayamıyorum. Sanırım annemde o gün iyi değilmiş. Herneyse 1 hafta sonra boşanmışlar ve çok sevgili annem biyolojik babamdan daha çok içen, cani, para göz ve şerefsiz bir adam olan ve 23 yıldır babam diye bildiğim Cihan ile evlenmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Hayat
Teen Fiction''Höst ayol yaklaşma!'' açık konuşabilir miyim? Tabi ki iç sesceyizim buyur, sanırım boku yedik. Evet evet kesin yedik. ''Ben sana beni tahrik etme dedim. Sen ne yaptın?'' derken bana doğru bir adım daha attı, ''Ne yaptım?'' diye sorduğumda bir adım...