Gelelim şu Kunoichi savaşlarına...
Sosyal medya özellikle şu son bi yıldır aşırı fazla kadın karakter arasında savaş açtı fanlar resmen, ne bilyiim Sakuraya çöp fln diyolar. Ya abi salakmısınız?
Cidden Sakura çöp fln değil. Clasiicde sevmeyebilirsiniz gayet okeyim çünkü bende pek sevmezdim ama Shippudendde en iyi kadın karakter. Kankuroyu kurtarması, Chiyoya yardım etmesi sasoriye karşı savaşması. Narutonun hayatını kaç defa kurtarması, Hinatayı iyileştirmesi. 4. Savaştaki o cesareti çok güzeldi. Kaguyanın mühürlenmesinde yardım etmesi. Yüzlerce ninjayı iyileştirmesi. Kız bunları herhangi bi clanı olmadan özel bi gücü olmadan yaptı.
Şimdi dersinizki "ama narutoya vurdu"
Aynısını Tsunade ve Temaride yapıyordu ama nedense Sakuraya battı bu olay. Hiç mi Japon anime komedisi denilen bişey görmediniz? Cidden soruyorum çoğunu ciddi olarak bile atmadı, çoğu fillerdı.
Ve bide Sasuke Kun demesi var. Aq diyebilir napcanız. Hinatada seri boyunca Naruto Kun diye dolandı ona cız yok.
He bide Hinata daha iyi fln diyolar. Bana göre Sakuranın yaptıkları, Hinatadan daha fazlaydı. Hinata iyi ki bi Painle savaşmış. İyiki savaşmış. Ben kötü bişey demiyorum ama sinir olmaya başladım. İkiside müqemmel karakterler ne diye karşılaştırıyorsunuz.
Karakterine gelirsek, classicde söylediği iki cümle için onu affetmiyonzu, ama bir sürü insanı öldüren bi nevi kötğleri seviyonuz. Yani sırf bi kaç hatasından dolayı nefret etmeniz saçma.Şimdi Sakura vs Hinata bitti. Bide Hinata vs Temari başladı. Bıhtım ulan bıhtım. Bütün kadın karakterler güçlü. Temari unutmayalım Madaraya vuran ilk kişiydi orda. Temaride çok güçlü. Benim zaten favlarımdan. En sevdiğim kadın karakterlerden biri, Sakurayla hemen hemen eşit seviyorum ama biraz daha fazla Temariyi.
Temari bence çok güçlü. Narutoda hemde Borutoda gördük. Çok iyiydi. Ve bana göre gücü Hinatayla karşılaştırılamaz bile. Kendisi zaten Sand Köyünün prensesi lakabına sahip. Hinatada Hyuga Prensesi ama şimdi bi clanın prensesi olmakla koca bi köyün bi prensesi olmak çok farklı. Temari ordaki en güçlü Kunoichi. Databooklara fln bakarsanız Temari daha güçlü power level olarak. Borutodada wind styleı çok güçlü yani daha güçlü.
Ve benim iki underrated bebişlerime. Tenten ve Ino. İkiside mükemmeller. Tenten çok tatlı ve oda çok güçlü. Inonun clanı bence havalı bi clan gibi geliyo bana hatta Mind Transfer Jutsusu bana göre. Ama harcandı bana göre, çok güçlü bi clan ama aşırı kenara attılar.
Şimdi geleim güç konularına, databookşara göre gidicem. Bazı databookşar canon değildir bu arada, yani garip şeyler yazılmış oluyo.
Şimdi en son canon databook 4. ve yanlış hatırlamıyosam Shippudenin son databook'u ve Borutoda bildiğim kadarıyla daha canon databook yok. Shippuden sonunda ztb hepsi birer yetişkindi.
Güç sıralamasına gelelim son dönemdeki (sadece ana kız karakterler bu arada)
1. Sakura
2. Temari
3. Hinata
4. Ino
5. Tenten
Bakın bunların hepsi databook 3 ve 4'ün sıralaması, şimdi bana sakın "Hyuga prenses daha güçlü Temariden" fln diye, skerim belanızı. Sırf Hinatayo daha çok sevşyonuz diye bu onu güçlü yapmaz. Temari uzak dövüşçüsü, wind style kullanıyo ve Hinata yakın dövüşçü ve rakibinin yakınına gelmesi lazım ona zarar vermesi gerekiyorsa ve Temarinin herhangi bir wind style jutsusune karşı bişey yapamaz? Temari çok kolaylıkla onu bloke eder, ve hortum tarzı bir jutsu yapsa Hinatayla beraber savaş alanınıda yok eder.
Ve hatırlatırım daha Temari 14-15 yaşlarındayken çok az bir çakrasına sahip olmasına rağmen tek bir atakla bütün ormanı yok etmişti ağaçları kesmişti uzaktan. Temariy hafife almayın, en giçlü wind style kullanıcı Sunada ve Wind Stule gayet profesyonelce kullanıyo.
O yüzden skerim belanızı, doğru listelere bakmadan sırf sevdiğiniz önde olmadığı için bahane arıyorsanız.
Neyse bu bölüm sinrilendim lan. Çünkğ içimi buraya döktüm. Hep internette fln bu yüzden şinç yiyordum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Animeler hakkında düşüncelerim (linçler loading)
FanficKitabım spoiler içerir Burda animeler hakkında düşüncelerimi, karakterlerle alakalı düşüncelerimi ve shiplerimi konuşucam. Linçlerseniz linçleyin umrumda değil