Yap-boz? Yabboz?

29 4 17
                                    


🥃🐰🥃🐰

"Çığlıklar yardım çığlıkları. Adam beni boğdu boğdu duvara attı. Boğdu boğdu duvara attı. İlhami abi sen söyle biz aynı yerde değil miydik ben bu depoda değil miydim abi.." Lay, Soo nun sadece bakışlarına mazur kalarak hissettiklerini anlatıyordu. (Lüften yukarıdaki videoyu izleyiniz ve Lay i hayal edinizhsjekkdmd)

Chen onlara ilk yardım malzemeleri vererek Vip alana bırakmış küçük bir toplantı için diğerlerinin yanına ofise geçmişti.

Chan;"Kim getirdi beni buraya gece evde büyük sikiş var bu ne ki bekleyin siz."
Xiu;"Yenilen pehlivan güreşe doymazmış."
Suho;"Kardeş sen önce gitmeyelim korkuyorum dedin ama sonra gitmezsem şifrenin ne olduğunu hayatta öğrenemez çatlarım demedin mi."
Lay;"Şuan pilotluk için çalışıyor olabilirdim bu arada konudan bağımsız anam mı babam mı?"
Xiu;"Ana başa taç imiş her derde şifa imiş bir evlat pir olsada anaya muhtaç imiş. Anan kardeşim sen anan yani."
Lay;"Anamı siksinler bi daha duvardan escort numarası alırsam."
Suho;"Kaç kere aldın duvardan numara Lay?" Lay cevap vermedi.
Chan;"Suho suratım çok mu kaymış bacağına koyduğum öyle bi vurdu ki dişim sallanıyor."
Suho;"Her zaman ki halin merak etme. Yamuksun."
Chan;"O kadar mı bide babam geçer üstünden tam olur. O değilde ben acayip işkillendim bakın bu adamlar acayip ciddi. Orospu değiller, mafya mı lan bunlar?"

Sorusuna cevap alamadan Baek sert adımlarla yanlarına geldi. "Umarım bu size aldığınız her numarayı aramamak adına büyük bir ders olmuştur."

Chan;"Hıncını alamadın tabi haklısın laf sokmaya devam et?"

Baek;"Gerçekten merak ediyorum. Bir avukat bir savcı adayı diğer ikinizin mesleği?"

Lay;"Ben yazılımcıyım."
Suho;"Ben araştırma."

Baek;"Bu kadro bir araya nasıl geldi diye sormaktan vazgeçtim ama bu zekayla edindiğiniz meslekler beni hayrete düşürdü."

Chan;"Savcılar eğlenemez mi?"
Xiu;"Avukatlar kavga edemez mi?"
Lay;"Yazılımcılar korkamaz mı?"
Suho;"Pardon ama hakkımızda neden soru soruyorsun ve sizde cevaplıyorsunuz? Adamların adını bile bilmiyoruz."

Baek;"Haklısın tanışmadık. Ben Baekhyun. Bu barın ortağıyım." Diğerleri de gelmişti. "Bunlarda ortaklarım sırasıyla Sehun, Soo, Kai ve anasını siktiğim."

Chen;"Chen demek istedi. Memnun oldum."
Chan;"Evet tanıştık kaynaştık barıştık. Ben bi şeyi merak ediyorum. Xiu şu anasını siktiğim isimli herif seni nerden tanıyor?"
Chen;"Chen demek istedin sende demi. Aslında hiç tanışmadık ben sadece bir davasına girmiştim. Bizim tarafı savunuyordu. Beni tanımıyor." Xiu kafasıyla onayladı.

Chan;"Gerçekten onurlu bir mesleğin olduğunu düşünmüştüm böyle adamları mı savundun?"
Baek;"Bana bak sokuk konuyu biliyor musun da bizi kötülüyorsun? Altı üstü bar işletiyoruz."
Chan;"Sizi kötülemek için herhangi bir olayı bilmeme gerek yok depoya masum insanları çekip adam döven adamlarsınız mafya olmadığını ne belli?" ortam gerilmeye başlamıştı.
Baek;"Masum dediğide duvarlardan escort numaraları kovalıyor. Onurlu bir savcı olma yolundasın helal sana sokuk." Chan sinirle ayağa kalktı.
Chan;"Bana bir daha o kelimeyle seslenme." Lay onun kolundan çekip yerine geri oturttu. Beak sinsice güldü.

Xiu;"Chanyeoli inan bana davayı bile hatırlamıyorum ama bu zamana kadar onursuz hiçbir davayı savunmadığıma emin olabilirsin."
Chan;"İstisnalar herkes için geçerli demek." Bu sefer sinsice sırıtma sırası ondaydı.

Saat akşam 21.00 ı geçmiş ama adamlar hala muhabbet etmenin peşindeydi. Chan gittikçe geriliyordu. Sanki az önce dayağı yiyen onlar değillermiş gibi herkes birbiriyle tanışmış kaynaşmıştı ne olduğu belirsiz bu ortamda bunalmıştı. Müzik sesinin gücü zaten yeteri kadar gürültülüydü. Dayanamadı. Ayağa kalktı. Baek te onunla birlikte kalktı."Nereye?"
"Hesap mı soruyorsun hayırdır." aşağı doğru inmeye başladı Beakte onu takip ediyordu.
"Hayır sadece hatamızı telafi etmek istedik. Hem eğlence aramıyor muydunuz baksana aşağıya herkes eğleniyor sende aralarına katıl."
"İstemez. Eğlence falan aramıyorum ayrıca amacım çok farklıydı. Beni takip etme arkadaşlarımı burada bırakmam sigara içip geri dönücem." dışarıya açılan kapıdan iki adım atmıştı ki Baek hızlanıp önünü kesti.
"Amacın neydi Yeol." bir an Yeol demesine afallasa da adını kısaltması sorun değildi.
"Bu seni ilgilendirmez Byun." Baek gözlerinin içine bakarak bir adım daha yaklaştı.
"Birbirimize soy adımızı söylediğimizi hatırlamıyorum sokuk." Chan yana doğru bir adım atıp önünden çekildi sigarasını çıkarıp zümrüt yeşili çakmağıyla tütünü ateşe verdi.
"Adını söyledikten sonra soyadını bulmam pek uzun sürmedi. Özellikle eşsiz bir soyadına sahip olan senin için." Baek şuan 2-0 gerideydi kendisi Chanin adından başka bir şeyini bilmezken o hem şifreye hemde soyadına sahipti. Gerildiğini hissetti.
"Götün sağlam değil mi? Yoksa benim karşımda bu kadar özgüvenli olmanın imkanı yok."
"Karşısındakinin gücünü küçümseyen her kişi yenilmeye mahkumdur Byun Baekhyun." sigarasından son bir nefes daha çekip karşıdaki adamı umursamadan içeriye yöneldi. Bu kez arkadaşlarının yanına gitmek yerine alt kattaki lobiye yöneldi. Baek yanına gitmese de gözleriyle takipteydi.

GİZLİ NUMARA (CHANBEAK) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin