🐇🐰🐇🐰
Geniş ve rengarenk salona dolan güneş her yeri aydınlatsada kahvaltı masasında oturan dört kişinin havası oldukça kasvetliydi. Dünün konusu henüz açılmamış her birinin meraktan içi içini yiyordu. Bu sessizliğe daha fazla dayanamayarak Xiu konuşmayı başlattı.
"Dünkü olanlardan kim bahsedecek artık?" konu açılır açılmaz masadakiler bir bir heyecanla atıldılar.
Lay;"Biz dün ne yaşadık?"
Chan;"Dün yaşadıklarım rüya değil miydi anasını satayım?"
Suho;"Ben dün ölmemiş miydim? Burası cennet değil mi?"Chan gözlerini devirdi. "Öldüğüne inandın yetmedi bide cennete gideceğine mi inandın gerçekten?"
Lay;"Ben daha çok cenneti bu şekilde hayal etmene şaşırdım."
Xiu;"Konuyu dağıtmayalım lütfen." arkadaşlarını büyükleri olarak uyardı.
Lay;"Durum ne kadar ciddi farkında mısınız amınakoyim sabahtan beri bu adam tek bir atasözü veya deyim söylemedi."
Chan;"Haklısınız. Adamlar sağlam papuç değillerdi buna eminim. Xiu yu tanımaları kötü oldu. Adamın bi itibarı var sonuçta."
Xiu;"Chan inan ki giderken itibarımı evde bırakmıştım. Sen dün bardayken yanımızdan kalkıp o adamla nereye gittin?" sorusuyla Lay ve Suhoda yemek yemeyi bırakıp konuya iyice odaklanmışlardı.
Chan;"Sigara içmeye indim, Baekhyun da peşimden geldi. O herifte bişeyler var. Soyadıyla seslenince bi sinirlendi tehdit vari laflar etti, kendini bulunmaz falan sanıyor sanırım." bi yandan sorularına cevap verirken diğer yandan kahvaltısına devam ediyordu.
Xiu;"Bunların düşmanları olduğuna eminim. Bizi de kesin o sandılar aradığımızda."
Suho;"Katılıyorum. Bu arada sen ne ara adamın soyadını buldun ki?"
Chan;"Adliyeden arkadaşıma mesaj attım. O barın sıkı bir takipçisi ama tabi soyadını bilmiyordu, ben sorunca araştırıp söyledi hemen."
Lay;"Barın sıkı takipçisiyse adamları da tanıyordur bi sorsak ya?"
Chan;"Tam olarak nasıl sormamı istersin? Canım ben eskort bakmaya gittim adamlar bizi depoya kapatıp dövdüler baksana kimlerdenmiş falan mı diyeyim?" düşününce komik geldiği için dudaklarının kenarları hafifçe yukarı kıvrılmıştı. "Twittera yazsam viral olur amınakoyim." diğerleri de komik bulduğu için bi süre espri yapıp gülüştüler.
Suho;"Adamların her biri bi çeşit çok gergin tipleri. Hepsi simsiyah giyinmiş gören cenazeye gidiyorlar sanar, lan acaba bizi mi öldüreceklerdi?" kendi söylediğine en çok kendisi şok olarak iki eliyle ağzını kapamış gözlerini iyice açmıştı.
Lay;"Canım saçmalama öldürmek isteyen yedirip içirip göndermez."
Xiu;"Bana da işte tam bu nokta garip geldi. Dün Suho nun dediğine göre Sehun buna vururken giden paralar için falan demiş bizim yüzümüzden o derece kızacak kadar ne kaybetmiş olabilirler ki?" Chan bu kısımları duymadığı için konuya iyice odaklanmıştı.
"Bi dakka bi dakka ben buraları kaçırmışım. Ne parası kaybetmişler bizi ondan mı depoya çekmişler."
Suho;"Sanırım evet yumruklarını savururken giden paralar için uykusuz gecelerimiz için gibi kelimeler söyledi." olayı tekrar anlatırken yumruklar aklına geldiği için dudağında ki sızlayan yaraya dokundu.
Lay;"Kurumuş, tekrar krem sürelim daha çok canın yanmasın." yarasına dokunduğunu fark etmişti, masadan kalkıp bi çırpıda tezgahta duran kremi getirdi. Layin son zamanlarda değişen inişli çıkışlı bu tavırları Suho ya garip gelsede arkadaşının onu düşünüyor olması hoşuna gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ NUMARA (CHANBEAK)
Ficção AdolescenteSırlarla dolu L-1485 barının sahibi Byun Baekhyun ve arkadaşlarının karanlık ve gizemli yaşamlarına, Savcı adayı Park Chanyeol ve hayatları eğlence anlayışıyla dolu olan arkadaşları birgün ansızın dahil olur. Büyük bir yanlış anlaşılmayla başlayan b...