WHERE IS MY LOVE

1K 53 6
                                    

A RAY OF LIGHT PASSES THROUGH MY WINDOW WHICH DISTURBS MY BEAUTY SLEEP . I GROANED AND SHIFTED TO ANOTHER SIDE . BUT MY BROTHER KNOCKS MY DOOR CONTINOUSLY . I PULLED MY PILLOW TO STUFF MY EARS . BUT ITS OF NO USE . BECAUSE MY DOOR IS NEVER LOCKED DUE TO MY BROTHER ORDER . SO , I HEAR A SOFT ' CRREK ' SOUND . A PAIR OF SOFT HANDS TICKLES MY WAIST . I IMMEDIATELY SHOOT UP . A WARM SMILE WELCOME MY MORNING . THEN MY BROTHER ASKED TO FRESHEN UP AND COMES TO BREAKFAST . AFTER FINISHES MY MORNING BUSINESSS .I CAME TO DOWNSTAIRS . A DELICIOUS SMELL WELCOMES MY HUNGER STOMACH . I FINISHES MY BREAKFAST AND HURRIED TO THE UNIVERSITY . THERE WAITING MY DIASTER FRIEND HAOXUAN . A NOTORIOUS ALPHA BUT PROTECTS ME LIKE OWN BROTHER . WHEN HE APPRACHES ME HE SAID , " LAN ZHAN WHY ARE YOU LATE IN FIRST DAY OF NEW SEMESTER ? " . I SAID , " THERE IS LOT OF TIME BEFORE CLASSES " . HE SAID , " ITS ONLY 10 MINUTES DEAR .OK LETS GO " . THEN WE HEADED TOWARDS THE CLASSES WHERE MY OTHER FRIEND WAITED FOR US IN CLASS INTRANCE " . I SAID , " HEY JILI WHY ARE YOU DON' T GO INSIDE THE CLASS . THEN THERE COMES THE NEW BOMB .HE SAID , " THE NEW PROFESSOR COMING TODAY COMES TO CLSS BEFORE 15 MINUTES . SO I AM WAITING FOR U GUYS " . HE SAID IN A NERVOUS VOICE . WE ENTERED INTO THE CLASS BY EXCUSING OURSELVES . BUT THE PROFESSOR STOPPED US . I ACTUAALY DID NOT HAVE THE COURAGE TO RAISE AND MEET THE GUY EYES . BUT THE VOICE ITSELF SCARY . AT THE TOP I AM A OMEGA IT IS VERY DIFFICULT FOR ME TO SHIVER LESS IN FRONT OF HIM . HE ASKS SOMETHING TO US . BUT I ALREADY DRIFTED TO MY MATE . I ALWAYS SAFED MY EVERY LOVE TO MY MATE . I DON' T KNOW WHY NOW DRIFTING INTO MY DREAMLAND . BUT A SUDDEN TOUCH ON MY  SHOULDER HELPS MY WAY TO REALITY .  THEN HE YELLS AT MY EAR , " WHAT THE FUCKING NAME IS YOURS ? " . I SHIVERED MORE AT HIS YELLING . MY LEGS BECOME WOBBLE AND I ALMOST LOST MY BALANCE . BUT A STRONG PAIR OF ARMS SUPPORTS MY WAIST AND BRINGS BACK TO BALANCE . THEN I THANKED AND SAID MY NAME IS LAN ZHAN . HE SAID THIS IS THE LAST WARNING AND ALLOWS US TO THE CLASS . AFTER  I SETTELED IN MY PLACE . HE INTRODUCED HIMSELF AS WUXIAN . AND STARTED THE CLASS . BUT I CAN' T TAKE MY EYES FROM HIM AND ALSO A STRANGE FEELING SEEMS TO BE HAPPENS IN MY HEART . MY MATE WHERE ARE YOU . PLEASE COME SOON MY LOVE .



A/ N : I AM A AMATEURA AND A COLLEGE STUDENT . SO IT IS A SLOW  UPDATE NOVEL . PLEASE BEAR WITH ME AND PLEASE COMMENT AND SUPPORT ME 

To be continued

YOU AYR MY CRUEL BUNNYWhere stories live. Discover now