Bölüm-3 : Şaşkın gözler

48 5 1
                                    

Herkes duyurudan sonra odalarında uyuyordu normalde dersler 09.00 da başlarken okula yeni alınan görevli zorla onları 07.00 de uyandırdı

Uykulu gözlerle bakan öğrencilerin eline yeni ders programlarını tutuşturdu,Herkes ders programına baktığında ders saatlerinin uzadığına antreman, dayanıklılık,strateji gibi yeni dersler olduğunu fark etti.

Görevli herkesi susturdu ve yeni dersleri anlatmaya başladı :

-Antreman dersi genellikle spor, özgünlük kullanma kapasitenizi artırmak için yapılacak çalışma dersidir eskiden antremanları okul dışı yada belli sürelerde oluşan çalışma dönemlerinde yapıyordunuz ama artık antreman hayatınızın bir parçası.Dayanıklılık dersine gelicek olursak bu derste sizi fiziksel ve mental açıdan güçlendirecek,pes etmemeyi,acıya dayanmayı öğretecek,Çoğunuzun sahada savaşırken hemen pes ettiğinizi bebek gibi yerlerde kıvrandığınızı görüyoruz.Son olarak strateji dersine gelicek olursak bu ders sözel olup eski savaş ve dövüşlerde kullanılan stratejilerden faydalanacaksınız.Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar görüşmek üzere.

İlk ders 8.30 da idi herkes alışık olmadığı saatlerde uyandığı için uyku sersemiydi zorlanarakda olsa giyinip okulun yolunu tuttular.

Sınıfa girdiklerinde karşılarında yerde uyku tulumuyla uyuyan bir aizawa yoktu,Uykusunu almış öğrencileri ayakta bekliyordu.

İida : Aizawa sensesi neden bugün yerde uyuya kalmadınız ?

Aizawa: Yeni okul düzenlemesine göre öğretmenler kendilerine çeki düzen vermek zorunda bende  kendime özel ayrılmış odamda uyudum ilk defa benim için çok zordu çocuklar.

Öğrenciler sıralarına oturup uyuklamayı planlarken. Aizawa yüksek bir sesle:

-Hiç oturmayın çocuklar ilk dersimiz antreman bahçeye geçelim.

Sınıf Aizawa'nın arkasından yürüyerek bahçeye indi.Karşılarına ilk defa gördükleri bir düzenek gördüler

Deku:Bu düzenekte neyin nesi Aizawa sensei?

Aizawa: Bu görmüş olduğunuz bu dersimizdeki koşu antremanı düzeneği eskisi gibi sadece koşmucaksınız.Düzeneklere alışmamanız için haftada 1 düzenekler ve çeşitleri değişecek.Bunu kafanıza çok takmayın siz sıraya geçin.

Ögrenciler sıraya geçip hocanın komutunu beklemeye başlar.

Team U.AHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin