Herkes koşuya başlamak için yanyana dizilmişlerdi,şeritle ayrılan boşluklar önünde durdular, düzenek başta oldukça masum duruyordu.
Aizawa:Koşmaya başladıktan sonra istediğinizi yapabilirsiniz. Kural yok,şimdi başlıyoruz 1 2 3 BAŞLA!
Ögrenciler tam büyük bir adım atıp koşmaya başlayacakkken.Aizawa bağırarak:
-HA BU ARADA PARKURDA TUZAKLARDA VAR!
Herkesin gözü faltaşı gibi açılmıştı ama koşmaya devam ediyorlardı birkaç saniye sonra parkurun 10.metresindeki bombalar patlamıştı.Her yer duman altı olmuştu Deku gözlerini açtığında yerde sırt üstü yatan Uraraka'nın üzerinde buldu kendini, birkaç saniye sonra Uraraka uyanıp üzerinde Deku olduğunu görünce kızardı ve sadece Deku duyabilcek şekilde:
- Sonunda.
Deku çok şaşkındı duyguları karma karışıktı bir anda parkuru tamamlaması gerektiği aklına geldi hemen üzerini düzeltip kalkarken kısık bir sesle:
- P-pardon.
Dumanlar tamamen söndükten sonra diğer öğrencilerde kendilerini toplarlayıp koşmaya başlamışlardı,herşey serbest olduğu için özgünlükler aktif olarak kullanılıyordu.Deku gücünün %8 ini kullanıyordu lakin Bakugo ve İida'dan geri kalmıştı,bir anda gücünün %20'sini kullanmaya başladı sonunda onlara yetişiyordu gücünün %100'ünü kullanamazdı bu yüzden %20 de koşmaya devam etti. Önünde 3 kişi vardı: Bakugo,Todoroki ve İida idi.Koşarken önünde onu ileriye fırlatcak yayı gördü ve gücü bacaklarında toplayıp yayın üzerine zıpladı ve diğerlerinin önüne geçtiği farkederken aşağıdan kendisine omuz atmaya doğru gelen Bakugoyu gördü, kaçamadan omuz darbesini aldı, yere yığılmadı çünkü Bakugo düşmemek için eliyle patlamalar yapıyordu.Bunu fırsat bilen Deku Bakugo'nun karnını dayanak olarak kullanarak gücü bacaklarında toplayıp zıpladı.Çok akıllıca bir hamleydi hem Bakugo yere düşmüş hemde hızla ilerliyordu havadayken buzuyla hızla ilerleyen Todorokiyi gördü.
Hamle yapma sırası Dekudaydı buza doğru hızla alçalmaya başladı bu sırada arkasında kalan İidayı gördü.Ayağıyla buzu kırıp Todorokinin üzerinde durduğu parçayı alıp hızla ileriye doğru koşarken buzu yan tarafa fırlattı Todoroki buzu eritip kaçmaya çalışırken çoktan yan tarafa doğru fırlıyordu yandaki çoğu öğrenciyi aynı bir bowling topu gibi devirdi.Deku düzeneğin sonuna geldiğini fark etti ve önündeki 3 kişiyi geçmişti hızlıca düzeneğin bitiş bandını yırtıp birinci oldu.
Birkaç saniye sonra diğerleri düzeneği bitirdi herkes düzeneği tamamladıktan sonra Aizawa öğrencileri topladı:
-Tebrikler çocuklar,özelliklede sana Deku rakiplerinin açığını çok güzel yakaladın.Bu günlük dersimiz bu kadardı herkes odalarına dağılabilir.
Deku çantasını alıp gidecekken Uraraka Dekuya sımsıkı sarıldı Deku kıpkırmızı olmuştu,Urarakanın gözlerinin içi parlıyordu sesini hafif bebeksi yaparak:
-Tebrikler Deku birinci oldun,harikasın.
Deku bu ses tonu ve sarılmayla içi alev olmuştu oradan ayrılmak istedi ve hızlıca:
- T-teşekkürler yarın görüşmek üzere. Deyip oradan hızla uzaklaştı...