1. Kapitola

16 1 1
                                    

Je začiatok augusta, takže prešla už polovica prázdnin. A ani neviem kedy. Celý mesiac som viac menej bola von s kamošmi, i keď nejak extra veľa ich nemám. Alebo som bola doma, a pozerala rôzne filmy či seriály.

A takto ubehol celý mesiac. A čo vám poviem? Predomnou je ďalší mesiac prázdnin a neteším sa takmer vôbec.

Niežeby som prázdniny nemala rada, práveže ich milujem pretože mám voľno od školy. Ale po prázdninách musím ísť zase do školy, a to sa mi vôbec nechce. V podstate v škole som  známkami na tom dobre, ale nechce sa mi tam chodiť. Samozrejme najradšej by som sedela doma a nič nerobila.

A navyše, ževraj ma do školy prísť nejaký nový žiak. A ani neviem či to je baba alebo chalan. A vlastne mi je to úplne jedno.

Z mojich myšlienok o prázdninách a škole ma prerušila mama "Kelly poď dole, večera je hotová."

Nechcené som sa postavila a zišla dole, kde už za stolom sedela moja mama Alisson, otec Dylan a moja mladšia sestra Emily.

Začali sme večerať. Na večeru sme mali špagety s omáčkou a syrom. Boli výborné. Mame som poďakovala za večeru a upratala taniere. Nerada to robím, ale mamu to vždy poteší.

A vlastne som sa ani nepredstavila. Volám sa Kelly ako už asi viete. Mam 17 rokov a onedlho 18. Mam dlhšie tmavo hnedé vlasy, a hnedé oči ktoré mi ladia k vlasom.

Mam mladšiu sestru Emily ktorá má 13 rokov. Je to docela otrava takže mi buď robí nazlosť ale občas mi dá pokoj. Ale to sa ozaj často nestáva. Vychádzame spolu ale dobre.

Práve je 7 hodín večer, a nemám nič v pláne. Tak som si zapla počítač a pustila si film. Keď bolo asi pol 9, tak som dopozerala film, vypla počítač a prezliekla sa do pyžamá. A ako posledne som sa hodila do postele.

Ráno som sa zobudila na ten otrasný budík. Najradšej by som ani nevstávala už iba kôli tomu budíku. Ale čo už. Vstala som šla do kúpeľne kde som vykonala hygienické potreby a obliekla sa. Šla som sa naraňajkovať.

A áno, za iných okolností by som určite nevstavala skôr, a nebudil by ma budík ale dnes musíme ísť do mesta a potrebujem si vybaviť tiež nejaké veci. A mimochodom kamarátka ma presvedčila že ešte samé pôjdeme do mesta do nejakých obchodov, a kúpime si nejaké oblečenie na party alebo tak. Protestovala som kedže nerada chodím na party, a celkovo nemám rada ani to oblečenie na party ako krátke šaty a podobne, ale nakoniec som povolila.

V mojej skrini niesu ani jedne šaty keď nerátam červené šaty celkom úzke ktoré som si kúpila na oslavu svojich 17 narodenín. Inak už žiadne. A už vôbec nie nejaké na party. Krátke do pol stehien, holý chrbát, tenké ramienka...NIE! toto nieje vôbec môj štýl. Ale moja drahá kamarátka sa rozhodla že sa to musí zmeniť. A preto som teraz tu v obchode kde sú samé takéto šaty. A pozerám sa na Annie ako vyberá šaty ktoré by sa mi hodili.

Najradšej by som si ale nekúpila žiadne pretože sa mi tam ani jedne nepáčili. No Annie tam našla čierne šaty, ktoré boli presne také aké nemám rada. Ale musím uznať že boli aspoň trošku pekné. Ale že si ich mám obliecť ja? V žiadnom prípade. To radšej skočím pod vlak, ale v tomto ozaj nikam nepôjdem. A už vôbec nepôjdem na nejakú diskotéku či čo.

No kamarátka ma na ne nahovárala. Vravela že sú pre mňa ako stvorené. To akože myslí vážne? Sa mi snáď sníva, tak to určite nie. Ale Annie si stala za svojím. Či som chcela alebo nie tie šaty mi kúpila aj tak.

Ahojte, toto je moja prvá kniha a zároveň prvá kapitola. :) Dúfam že sa vám zatiaľ páči. Budem rada za názor na kapitolu v komente. PS: kapitola má 663 slov. A inak to dievča hore na fotke je Kelly. Teda takto si ju ja predstavujem.

Tak čo, páči sa vám príbeh?

Vaša Klaudii :*

Girl and BoyWhere stories live. Discover now