Tak a môže začať nový deň. Včera mi nebolo úplne najlepšie, takže som celý deň preležala, a prespala doma. Dnes mám ísť z Annie na nákupy. Momentálne je 11 hodín a ja som sa zobudila. Idem sa naraňajkovať, a potom sa uvidí. Stretnúť sa mame o 3.
Naraňajkovala som sa, a teraz sa budem zrejme nudiť. Otec šiel do práce a mama tiež. Moja mladšia sestra šla určite do kamarátky. Takže si pôjdem asi pozrieť film, na ktorý sa už dlhšiu dobu chystám.
Prešli 2 hodinky, a mne film skončil. Teraz je za desať, dve hodiny. (13:50)
A ja sa idem asi pomali chystať.Keďže mám ešte dosť času rozhodla som sa pre sprchu. Tu som si náramne užila. Cítiť tie teplé kvapky na tele je niečo úžasné. V sprche som bola peknú pol hodinku, takže som mala iba hodinu na prípravu.
Osušila som sa, vlasy si dala zatiaľ do uteráku, a šla si vybrať outfit. Zvolila som svetlo-modré potrhané rifle a sivé tričko z nápisom. Bolo ešte príjemné teplo tým že je leto, takže sveter nebolo treba. Dala som si náhrdelník na ktorom bolo moje meno. Šla som do kúpeľne, a vyfénovala som si vlasy.
Keď som mala vlasy suché, a bola som oblečená bolo 14:50. To už aby som bola hotová. Vlasy som si ešte prečesala a šla som dole. Tam som si obula čierne botasky a čakala kedy príde Annie.
Po 5-tych minútach zazvonil zvonček a bolo my jasne že je to Annie. Keď som otvorila, stala tam Annie celá vysmiatá.
-Kelly- "Ahoj. Čo sa tu tak usmievaš ako slniečko na hnoji?" podrýpla som.
-Annie- "Haha. Strašne vtipne. To nemôžem mať dobrú náladu? Hm, som sa tešila že si vyjdeme na nákupy." hneď sa stihla aj uraziť. Samozrejme vrámci srandy. Ja som len prevrátila očami.
Vyrazili sme k autu. Zarazilo ma keď som zazrela to Ericove.
-Kelly- "Eric ide s nami?" opýtala som sa prekvapene. Pretože to nespomínala.
-Annie- "Alee. Nejde len mi nechal auto." povedala a ja som len čumela.
-Kelly- "Hm, aj ja chcem takého priateľa. A jemu to auto akože nebude chýbať?"
-Annie- "Rozmýšľam že ti nájdem nejakého cez zoznamku." zaškerila sa. "A nie nechýba. Ma druhé." opäť sa zaškerila.
Aleee, tak ona sa máá. Vážne chcem takého frajera. Hups, asi sa ponáhľam nejak. Zaškerila som sama pre seba.
Nasadli sme do auta a viedli menší nepodstatný rozhovor. Keď v tom zaznela od Annie otázka.
-Annie- "A ty nemáš nejakého priateľa? Však si pekná, mladá baba a dokonca aj múdra takže nevidim probl-..." neodpovedala alebo som jej skočila do reči.
-Kelly- "Nie nemám priateľa, a hlavne mi sem nezačni vylievať dušičku o tom aká dokonalá som... Keďže tak či tak vyzerám hrozne a nijakého chalana si nenaj-..."
-Annie- "Ale nájdeš, a ja ti k tomu dopomôžem." Pre zmenu mi do reči skočila Annie. Ja som nad jej nápadom len prekrútila očami. Ona ma samé blbé nápady. Aj sa čudujem že si našla priateľa. :] Dobrá som ja kamarátka čo?
Vystúpili sme pred nákupným centrom. Vošli sme dnu a tam to bolo mega-preplnené ľuďmi. Nič nové.
-Kelly- "Annie a do akého obchodu ideme ako prvé?" za tvárila sa zamyslene a povedala:
-Annie- "Hm, tak to ani ja neviem. Skús vybrať ty." povedala a ja som iba ňu pozerala z nadvihnutym obočím. Aha, takže ja položím otázku že kam ideme a ona sa opýta mňa že kam chcem ísť. Na moju otázku odpovedala otázkou. Okey... Asi ma z nej raz porazí.
-Kelly- "Ďakujem že si mi na otázku odpovedala otázkou. Ale ja naozaj netuším kam" pozrela som po obchodoch okolo nás
-Annie- "Hm, tak ti dám na výber" začala. "Vyber si medzi: Chanel, Gate, Fashion, Shein alebo už neviem.." povedala. Pri tom ako to rozprávala sa otáčala a pozerala aké obchody tu vôbec sú.
-Kelly- "Taaaak, Fashion" povedala som lebo som vedela že aj tak pôjdeme do všetkých. Lepšie povedané Annie ma bude "pchať" do všetkých.
-Annie- "Okey." a vykročili sme.
V obchode som si prezerala rôzne veci. Od kraťasov na leto po rifle, bundy, svetre, tričká... Proste všetko. Samozrejme Annie ako vždy si obzerala hlavne šaty. Tentoraz si vybrala krásne ružové šaty, ktoré sú skoro po kolená, a majú krásne volániky. Sú ako pre vílu.
(takto nejako vyzerali)
Tieto šaty sa mi naozaj páčili. Keď šaty, tak by som si asi tiež vybrala tieto. V šatách som sa neskôr prehrabolava aj ja ale nič som nenašla. Teda vo Fashione som nič nenašla. Ale zato som našla sivú teplakovu súpravu. (obrázok hore)
-Annie- "Počúvaj. Mám si kúpiť tieto šaty?" ukázala mi na tie ružové.
-Kelly- "Áno, sú krásne. Choď si ich ešte vyskúšať" po chvíli prišla a vyzerala ozaj ako víla. Ako ozajstná víla.
-Kelly- "Wooow! Vyzeráš ako víla. Určite si ich kúp! Eric bude slintať"
Keď som to povedala vyslúžila som si dosť silnú ránu do ramena.-Kelly- "Heeeej! A to bolo začo?!" povedala som, a urazene na ňu pozrela.
-Annie- "Ty dobre vieš!" povedala a vyplazila mi jazyk. Rýchlo utekala aj zo šatami k pokladni kde som ju už chytila.
Ahojte! Tak a je tu nová časť. Dúfam že sa páči. ☺️ Taka nudná ale dosť dlhá. Budem rada za ⭐
Vaša Klaudii ❤️
YOU ARE READING
Girl and Boy
RomanceKniha o dievčati ktoré chodí na strednú. A o chalanovi ktorý vošiel do jej života. Dúfam že si príbeh užijete. ❤️