Je dopoledne a za okny krásně svítí slunce. Den jako stvořený pro projížďku. Potřebuji, ale nejprve najít Sebastiana, chci ho požádat aby mi zabalil oběd s sebou, sním si hi venku. Už ho vidím, opět má v náruči kočku. Jestli se to dozví Ciel bude zuřit, má totiž na kočky alergii.
„Zdravím Sebastiane, schovej tu kočku než si tě všimne Ciel."
„Jistě Izumi, ale kvůli tomu jste zřejmě nepřišla."
„Máš pravdu, chtěla jsem tě poprosit, zda by jsi mi zabalil oběd s sebou. Chci se jít projet a ráda bych se najedla venku."
„Zajisté Izumi, hned Vám oběd připravím a zabalím."
„Děkuji Sebastiane, dones mi jej potom prosím do stájí. Jdu připravit Démona." s tím jsem se vydala do stáje.
...
Už jsem jen kontrolovala zda mám dostatečně dotažené sedlo, když přišel Sebastian.
„Tady máte oběd Izumi. Přidal jsem tam i další žádost o recenzi, kdyby jste na to měla náladu."
„Děkuji Sebastiane, do večeře budu spět."
Z panství jsme z Démonem vyjeli hezky v klidu, ale jen co jsme byli za branami vyrazili jsme co nejrychleji k nedalekým vodopádům.
...
Cesta nám zabrala asi půl hodiny. Na místě jsem se rozhodla dát si oběd a pustit se do recenze.
Tak tady je.
Příběh nese název Strážci. Popravdě úplně nevím jak se k tomuto názvu postavit. Toto slovo je součástí mnoha názvů, ale asi jsem nikdy neviděla název tvořený pouze tímto jediným slovem. 1,5 bodu
Cover se mi moc líbí. Je nádherný a určitě musel dát spoustu práce. 3 body
Popis je krásně napsaný. O příběhu téměř ni neprozradí, ale právě to vyvolá zájem a donutí dotyčného si příběh přečíst. 4 body
V příběhu vidím hned několik motivů, sice jednotlivě je každý již ohraný, ale dohromady tvoří nový a nádherný příběh. Ze začátku jsem byla na pochybách, měla jsem obavy zda se nejedná o další příběh, který budu mít problém přečíst, ale zpětně musím říct, že vůbec netuším proč. Příběh jsem přečetla jedním dechem, ale na konci mě naštvalo oznámení pokračování příště. Prostě v tom nejlepším si musím počkat na pokračování. Popravdě normálně bych 44 kapitol četla alespoň tři dny, ale tento příběh byl tak zajímaví, že mě zastavilo až chybějící pokračování. 6 bodů
Pokud jde o zpracování nemám co vytknout. Moc se my líbilo jasné rozlišení současnosti a vzpomínek. Kapitoly mají dobrou délku a vše do sebe zapadá. Během čtení jsem měla spoustu otázek, ale čím déle jsem četla tím více jsem měla odpovědí. Je vidět, že si autorka dala záležet. 5 bodů
Po dokončení recenze pro mě nastal šok. Tak moc jsem se zabrala do práce, že jsem nebrala v potaz neúprosně se blížící čas večeře.
Rychle jsem pobrala své věci, nasedla na Démona a tryskem uháněla zpět na panství.
...
Uf, tak to bylo o fous. Právě jsem usedla ke stolu a Sebastian už podává večeři.
„Tak jak bylo Izumi, užila jste si projížďku?"
„Ano Sebastiane, projížďka byla úžasná a abych nezapomněla, mám hotovou tu recenzi, tak jí prosím předej autorce."
„Samozřejmě Izumi, stejně zítra musím do města, tak recenzi rovnou předám."
„Děkuji Sebastiane, jsem unavená půjdu si už lehnout, přeji dobrou noc." a s těmi slovy jsem odešla do svého pokoje.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak snad se recenze líbila. Je to úžasný příběh a jsem moc ráda, že jsem četla alespoň těch 44 kapitol, moc se těším na pokračování.
Naviděnou u další recenze.
~Vee
ČTEŠ
Recenze smrti
De Todo,,Recenze na příběhy zcela zdarma! Přečtu téměř cokoliv. Slibuji, že se pokusím co nejvíce poradit jak vylepšit tvůj příběh. Nekontroluji pravopis!!! To po mě nechtějte. Nemusíte se bát, já nekoušu. (V případě náhlého úmrtí způsobeného mojí vinnou...