- No wiesz tak tratować moją żonę !? A miałam ciebie za przyjaciółkę rodziny ! -
- Oj Ino już się nie gniewaj. Gomene ! -
- Dobra wybaczam, ale tylko dlatego, że w miarę ciebie lubię !-
- W miarę co ?-
-Ej czy ty mi sugerujesz zdrade !?-
-Nie w żadnym wypadku, o co ty mnie oskarżasz !? -
- No ja myślę !-
-Nie chce się w trącać ale może byś już zaczęła ?-
-Jeju Sakura coś ty taka miła ?-
- Po prostu zaczynaj !-
-No okej okej. -
Inojin obudził się w swojej sypialni, całe ściany były porośnięte prawdziwymi kwiatami o kolorze niebieskim czy czerwonym, zdarzały się także żółte ! Blond-włosy książe bardzo lubił kwiaty uważał je za odwzorowanie szlachetnego życia i piękna. Nagle coś go tknęło. A mianowicie ; Jakim cudem był u siebie w pokoju !? Przecież był z Shikadaiem.
- Shikadai ciebie tutaj przyniósł, zasnąłeś - powiedziała Sakura, która stała w progu drzwi.
- Aha- mruknął Inojin
- Wiesz, że mu na tobie zależy ?- zaczęła Sakura
-Tak- odparł i westchnął Inojin
- Synku on ciebie kocha a ty dobrze o tym wiesz - zaczęła Sakura
- Przestań zachowywać się tak jakby nagle zaczęło interesować ciebie moje życie ! Zawsze byłaś daleko, a gdzie jest twoja Sarada ! Nie ma jej ! I nagle się przejełaś mną ! A to ci niespodzianka ! Gdzie byłaś gdy źle się czułem ? Już ci mówię gdzie u Sarady ! Gdzie byłaś, gdy upadłem ? U Sarady. A wiesz kto w tedy przymnie był ? Chocho i Shikadai nie wy. Więc przestańcie udawać, że nagle zaczęło interesować was moje życie !- krzyknął Inojin po czym wyjął z szafy swoją czarną pelerynę i wybiegł z zamku nie zwracając uwagi na matke, która krzyczała za nim.
~Muszę porozmawiać z Chocho to jedyna osoba, która mnie teraz zrozumie. Shikadai, a teraz matka... Co się tu dzieje !?~ pomyślał książę kwiatów
Biegł omijając poddanych, zauważył za sobą straż królewską, która wypytywała o niego mieszkańców królestwa. Po chwili znalazł się w lesie i stanął przed małą drewnianą chatką, gdzie mieszkała Chocho. Wszedł od razu do chatki, a to co ujrzał zmroziło go. Chcho całowała się z Saradą! No jeszcze tego mu brakowało.
- Inojin stój wyjaśnię ci to... Tylko błagam nie mów nikomu !- zaczęła Sarada
Książe kwiatów tylko się patrzył na nie w osłupieniu.
*******
- I to jest nasza kolejna część tym razem mówię pa pa także za Ino i Sakurę, bo one nie zabardzo są teraz w dobrym chumorze... (wyrzuty sumienia ), no dobra to życzę miłego dnia nocki i wieczorka !
CZYTASZ
Pod przymusem - shikajin
FanfictionIstniało parę królestw ; Księżyca i słońca, kwiatów oraz ziemi nie zapominajmy również o królestwie wody. W królestwie Księżyca i Słońca panował Klan Uzumaki oraz Uchiha. Sasuke, królowa urodziła Naruto (królowi ) czwórkę dzieci ; Srade Boruto Menm...