04.07.2021
02.00"Ben sana yalvarıyorum, Verena. Ben sana tek bir hareketin için yalvarırken sen hâlâ çoktan toprak olmuş bir adam için dans ediyorsun. Sen onunla dans ettiğini sanıyorsun. Ama ölüyle dans edemezsin." diye bağırdı şiddetle. Kriz geçiriyor gibiydi. Elleri titriyordu, göz bebekleri kocaman olmuştu. Sesi o kadar yüksekti ki en üst kattaki, genelde ondan başka kimsenin uğramadığı pratik odasının duvarlarının titrediğini hissediyordum.
"O zaman bir daha dans etmem." Tüm o bağırışlarına, çığlıklarına karşın sakince çıkan sesimle duraksadı, kocaman olmuş gözlerini kırpmadan doğrudan bana bakıyordu. Ellerini saçları arasından geçirirken bana doğru adımladı ancak ondan önce davranıp çıkıp gittim oradan.
Arkamdan gürültüyle kapattığım kapıya attığı tekmeyi, devirdiği eşyaların sesini, çığlıklarını duydum. Ancak ben ona yardım edemezdim. Onun da bana edemeyeceği gibi.
Bir ölüyle dans etmek mümkün müydü? Bana sürekli bunun mümkün olmadığını söylüyordu. Ama ediyordum işte. Bir ölüyle dans ediyordum. Kollarımın arasındaydı kolları, saçlarıma karışmıştı çoktan saçları, burnumdaydı kokusu ve kulaklarımda yalnız onun gülüşü... Bedeni çoktan çürüyüp kaybolsa da toprakta, ruhu burada, benimleydi. Bedeni toprağa karıştıysa da çoktan, ruhu ruhuma karışmış dans ediyordu benimle.
verenabutgerman
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dancing With Your Ghost | Liu Yangyang
FanfictionRüzgâr yükseliyor. Yaşamaya çalışmalı.