^^

332 28 6
                                    


Uyarı: Hybrid AU

(Bu şey demek daha çok karakterde hayvansı özellikler bulunması kedi kulağı kuyruk gibi örnek olarak medyaya bakın lütfen)

-Namjoon'un bakış açısı-

Sokağın köşesinde bir çöp kutusunun arkasına saklanmaya çalışıyordum. Sonunda bana karşı son derece zalim olan ustamdan kaçtım.

"Hey, orada ne yapıyorsun?" Önüme bir adam çömeldi. Ondan uzaklaşmaya çalıştım ama başarısız oldum. "Sorun yok. Sana zarar vermeyeceğim. Senin ismin ne?"

Ağlıyordum. Beni ustama geri götürecek. Adam kafamı okşamak için uzandığında kaçmak istedim ama uzaklaşamadım. Hareket edersem bana vurur. Tasmama uzandı ve üzerini okudu.

"Hayır!" Boynumu çekerek ondan uzaklaştım. Adam tekrar uzandı ve tasmamı çıkarmaya çalıştı.

"S-sahibin sana zarar mı verdi? Bu yüzden mi buradasın?" Diye sordu. Hafifçe başını salladım. Adam ayakta durmama yardım etti ve küçük bir eve götürdü. Beni kanepeye oturtup ilk yardım çantasını aldı

"Yaralarını temizleyeceğim. Sorun olur mu?" Tereddütle başımı salladım. Yanıma oturup yaralarımı nazikçe temizlemeye başladım. "Bunu sana kim yaptı?"

"U-usta iyi olmadığımı söyledi. Bu yüzden o-o b-bana v-vurdu ve ... başka şeyler de yaptı." Mırıldanarak konuştum. Adam kızgın görünüyordu, bu yüzden ben de uzaklaştım. "Bana vurma! Özür dilerim!"

"Hayır, sana vurmayacağım. Sadece birinin sana böyle korkunç bir şey yapmasına sinirlendim. Neredeyse unutuyordum. Benim adım Seokjin."

"B-ben Namjoon. Ama bana Joonie diyorlar!" Hafifçe gülümsedim.

"Pekala Namjoon, sana yardım edeceğim. Ben senin... bakıcın olacağım. Sahip terimini sevmiyorum.

"Y-yani, sana usta mı demek zorundayım?"

"Tabii ki hayır! Bana Seokjin de tatlım." Kulağımın arkasını nazikçe kaşıyınca rahatlık ile mırıldandım ve başımı yasladım.

"T-tamam." Dedim. Ayağa kalktı ve onu takip etmemi söyledi.

"Tek yatak odalı bir yerde yaşadığıma göre, burada benimle yatmak zorundasın. Ben kanepede yatarım, sen de yatağımında yatarsın."

"H-hayır. Kanepede uyuyacağım çünkü ust- yani Seokjin beni kurtardın."

"Neden yatağı paylaşmıyoruz Joonie." Dedi ve üzerimi değiştirmem için bana birkaç kıyafet verdi. Değiştirmeyi bitirdiğimde ikimiz de yatağa uzandık.

"Seni o korkunç insandan koruyacağım, tamam mı? Seni bir daha incitmesine izin vermeyeceğim."

"Te-teşekkür ederim SeokJin hyung."
__________

Oneshots || 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 [TR]  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin