Uyarı: Mpreg
(man pregnancy'nin kısaltılmışıdır. erkeklerin hamile kalabildikleri alternatif bir evrendir.)
-Jin'in bakış açısı-
"Memur Kim, gözaltında bir adamımız var." Memur Min dedi ki "Onu sen sorgulayacaksın"
"Suçu neydi?" İç çektim.
"Saldırı. Kurbanımız adamın onu durup dururken dövdüğünü söylüyor."
"Bana bir fincan kahve alır mısın? Sorgulama odasında olacağım." Ayağa kalkıp odaya gittim. Bir adam kafasını masaya yaslamış bir şekilde
sandalyede oturuyordu"Ben Memur Kim." Onun karşısına otururken konuştum. "Sana birkaç soru sormak istiyorum... Namjoon."
"Konuşmayacağım." Namjoon esprili bir şekilde sırıttı.
"Sorun değil." Omuz silktim. "Ama dövdüğün adam seni dava ettiğinde, konuşmadığına pişman olacaksın."
"Peki, soru sormaya başlayın."
"Dün gece neden o sokaktaydın?"
"O adamı dövmek için." Kafasını masadan kaldırarak söyledi. Lanet olsun, çok çekici. Seokjin odaklan!
"Neden kurbanı dövmek istedin?"
"Kurban mı?" Elleri masayı sıkıca tutuyor, eklemleri yavaş yavaş beyaza dönüyordu. "O şerefsiz kurban değil!"
"Sesini alçalt."
"Hayır, hayır! O pisliğin bana ne yaptığını anlamıyorsun!" Sesi çatladı. "Ona zarar verdi."
"Kime zarar verdi?"
"Çocuğumu incitti!" Birden hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. "Kafasına sopayla vurdu! Taehyungie'im ölebilirdi."
"Bu adamın çocuğunuzla nasıl bir ilişkisi var?" Dövdüğü adamın resmini masaya koydum.
"O b-benim eski kız arkadaşımın erkek arkadaşı. Taehyung'uma kötü davranıyorlar. Onları mahkemeye dava ettim ama hep kazanıyorlar! Kimse bana inanmıyor!"
Odada ki telefonu aldım ve ortağımla konuşmak için bir düğmeye bastım. "Çocuğu getirin." Kapı açıldı ve 6 yaşındaki bir çocuk içeri doğru koşmaya başladı.
"Baba!" Çocuk ağlıyordu. Namjoon'a koştu ve Namjoon onu kucağına aldı.
"Özür dilerim Tae." Namjoon ağlamaya devam ediyordu. "Seni onlardan uzaklaştıracağım."
"Baba acıtıyor." Taehyung ağlayarak konuştu.
"Sana yine vurdular mı?" Namjoon, Taehyung'un vücudunu incelemeye başladı.
"Taehyung, sana birkaç soru sorabilir miyim? Burada babanla oturabilirsin."
"T-tamam."
"Annen sana hiç vurdu mu?" Sorduğumda yavaşça başını salladı.
"K-kötü bir şey yaptığımda vuruyor. A-ama bazen ben bir şey yapmadığımda da bana vuruyor."
"Annenin arkadaşı sana hiç vurdu mu?" Cevap vermeden önce Memur Min içeri girdi.
"İşte kahven ve atıştırmalıkların." Bana verdikten sonra odadan çıktı. Taehyung'un yemeklere baktığını görebiliyordum.
"Aç mısın?" Başını sallayınca ona atıştırmalık verdim. "Şimdi, annenin arkadaşı sana vuruyor mu?"
"E-evet. Babamın evine gideceğim gün sopayla vurdu. Artık annemle yaşamak istemiyorum. Bana hiç yemek vermiyor."
"Tamam tatlım. Babana birkaç soru daha soracağım ve halletmemiz gereken birkaç bir şey var, tamam mı? Memur Min'le oynamaya gider misin?"
"H-hayır. Babamla kalmak istiyorum."
"Sorun değil." Hafifçe gülümseyip Namjoon'a döndüm. "Çocuğunuzun o kadınla geri dönmemesi için elimden geleni yapacağım. Ama erkek arkadaşı suç duyurusunda bulundu. Bu yüzden bunun için mahkemeye çıkmanız ve yargıçın sizin tarafınıza çekmeye çalışmanız gerekecek."
"Evet efendim. Teşekkür ederim."
***
Yargıç Kim Namjoon'u suçsuz buldu "Park Jihoon ve Kim Mina, çocuk istismarı ve bir çocuğun refahını tehlikeye atmaktan suçlusunuz. 10 yıl hapis cezasına çarptırıldınız."Namjoon gülümsüyordu Taehyung da babasına sarılıp omzunda hıçkıra hıçkıra ağlıyordu "Sorun değil Tae. O insanlara geri dönmek zorunda değilsin."
Onlara doğru yürüdüm ve Namjoon'un omzuna elimi koydum. Bana döndü ve sarıldı.
"Çok teşekkür ederim Memur Kim!"
"Bana Seokjin de lütfen." Hafifçe gülümsedim.
*4 yıl sonra*
"Baba, babam geldi!" Tae bana doğru koşarken bağırdı
"Hey Taehyung-ah." Onu kucağıma aldım ve sarıldım
"Seni özledim baba!"
"Ben de seni özledim Tae."
"Baban nerede?"
"Banyoda. Kendini iyi hissetmiyormuş." Tae'yi yere koydum ve banyo kapısına doğru yürüdüm.
"Namjoon? Tatlım, iyi misin?"
"Evet. Seokjin, kapıyı aç." Banyonun kapısını açtım ve yanına gittim "Şimdi bana kızma. Ama ben test yaptım..."
Elime üç tane hamilelik testi bıraktı.
Hepsi pozitifti testlerden kafamı kaldırdım ve gülümsedim. "Hamile misin?""E-evet. Kızdın mı?"
"Tatlım, kızgın mı görünüyorum? Çok mutluyum!"
Testleri lavaboya koydum ve onu kollarım arasına aldım. Taehyung odaya girdi ve konuşmaya başladı "Babamın bebeği mi olacak?!"
"Ağabey olacaksın Tae."
"Ağabey mi?!" Gülümsüyordu "Yaşasın!"
"Üçünüz de çok seviyorum."
"Ben de seni seviyorum baba."
"Bebek ve ben de seni seviyoruz." Dedi ve ve Namjoon dudaklarını dudaklarıma bastırdı
_____________