O noapte ploioasa,o autostrada, doua suflete zdrobite.
A fost nevoie doar de un contact vizual si parca s-au contopit, devenind aceeasi minte, citindu-se cu ochii liberi, iar zambetul aruncat de el i-a facut inima sa tresara,sau poate era de la vremea extrem de rece.Privirea lui era țintită spre autostrada ușor umedă ce a fost brăzdată de către lacrimile norilor ce s-au scurs. Pe când ea stătea cu capul sprijinit de geam contemplându-și gândurile cu lacrimile cerești ce curgeau fără oprire.
Muzica se auzea în surdină, iar inimile celor doi dansau în ritmul basului ce exprima iubirea ascunsa unul față de altul.
Mâna lui se așează ușor pe coapsa ei făcând ca tensiunea dintre cei doi sa devină mai puternica, simțindu-se acea electricitate în întreaga mașină. Contactul cu palma lui mare și călduroasă, a făcut-o să tresară și sa își muște buza , coborându și privirea spre locul respectiv. Degetul său făcea cerculețe, în timp ce el era concentrat spre șoseaua pustie ce era asaltata de picurii periculoși ai furtunii.
Mușchii începeau sa se relaxeze, pe când ochii ei se închide au ușor pentru a simți momentul cu fiecare fibră a corpului și pentru a memora acest lucru banal.
Acesta își linge buzele cu vârful limbii și o examinează cu colțul ochiului. Zâmbește în sinea lui dându-și seama că s-a îndrăgostit de ființa din dreapta lui. Subconștientul îl făcea fraier, prost, dobitoc, in toate felurile posibil pentru că a ajuns sa se îndrăgostească de o fată care n-are nicio legătură cu el.
Înghițind în sec, își aduce aminte de momentul în care s-au întâlnit pentru prima dată în magazinul din colțul străzii.
Era așa micuță lângă rafturile pline cu CD-uri, încât credeai ca e un copil ce se pierduse de mămica și se prefacea ca este totul în regula și ca e sigur pe el.
Pe când el, înalt, îmbrăcat tot în negru, dându-ti impresia ca este un violator în serie ce o urmărea pentru a intra în atac.Oprind în dreptul unui semafor, își întoarce privirea spre Izzy. Aceasta dormea deja dusă de către moș Ene. Oftează și se întinde spre geaca ce se afla pe bancheta din spate. O pune în jurul ei pentru a primi mai multă căldură și ii îndepărtează firele căzute pe frunte după ureche.............
*******
(Florence Pugh)
Isabella Blackburn
"Acel zâmbet poate sa incheie războaie si sa vindece cancerul. "
CITEȘTI
Dominic
Teen FictionO noapte ploioasa,o autostrada, doua suflete zdrobite. A fost nevoie doar de un contact vizual si parca s-au contopit, devenind aceeasi minte, citindu-se cu ochii liberi, iar zambetul aruncat de el i-a facut inima sa tresara,sau poate era de la vrem...