Tam günbatımında ...
"Burada Neon Sokağı adlı bir kasabada bir ceset bulundu. Adı geçen caddede ünlü bir kulüp olan Rain Castle'ın sahibi, Ashley Park, yirmi yaşında olduğu tespit edildi. Şimdiye kadar, polis hala olayı araştırıyor."
Haber kendilerine ulaştıktan sonra 20'li yaşlarındaki 11 sokak sakini koşarak geldi. Sevgili arkadaşlarının vücudunun kendi kanında yüzdüğünü görünce nefesleri kesildi.
"Bu nasıl oldu? Dün gece bizimle değil miydi?" Chaeyoung sordu ve diğerlerine baktı."Bunu kim yapmış olmalı?"
Ashley'nin vücuduna baktı. Öfkeyle bıçaklanmış gibi görünüyordu ve gözleri hala açık ama yüzü mahvolmuştu.
"Bakamıyorum." Yanındaki kişi Jisoo içini çekerek onun sırtını okşadı. Binanın ışıkları yandı ve Neon Caddesi'nin tüm atmosferi bir kez daha kendini gösterdi. Ama neşeli ve büyülü cadde o kadar canlı görünmüyordu, şimdi en ünlü sakininin öldürülen bedeni her şeyin kasvetli olmasına neden oluyordu.
Haber yayıldıkça kalabalık sayısı arttı. "Joon .. Yapmalı mıyız .." Hoseok konuşmaya başladı. "Biz onun arkadaşıyız ve ailesi kalmadı. Bununla ilgilenmemiz gerektiğini düşünmüyor musun?"
Namjoon başını salladı ve büyük kalabalığın arasından geçerek ilerledi. "Affedersiniz memur bey?" Memur soluna döndü ve Namjoon onu selamladı.
"Ashley'nin arkadaşlarından biriyim. O bir öksüz, bu yüzden ona bakacak bir ailesi yok."
"Öyle mi?" Polis memurunun elinde tuttuğu ve çabucak sakladığı fermuarlı çantanın içindeki kıyafeti kazara gördü. "Bu durumda, bir şey bulursak sizinle iletişim kuracağız. Bazı kanıtlar bulduk, ancak yine de bu vakayla ilgiliyse bunları onaylamamız gerekiyor."
"Ah teşekkürler." Namjoon boğazını temizledi ve memurun cebinden görünen giysiye bir kez daha baktı. Kalp atışları hızlandı ve yutkundu. "Bu ..."
"Ne söylüyordun?" Hızla ona baktı ve başını salladı. Memurdan gelen bir bakış onu hemen oradan uzaklaştırdı. "Joon!" Namjoonu çağırdılar.
"Ne dediler? Bir şey buldular mı?" Jennie endişeli bir bakışla sordu. "Şimdi ne olacak?"
"Jin'lede konuşalım. Rahatsız edici bir şey gördüm." Kaşları çatık ve korkmuş yüzlerle olay yerinden ayrıldılar ve Seokjin'in restoranına yöneldiler. Hepsi oturduklarında,
"Namjoon..." Hoseok sordu. "Joon, ne gördün?"
"Yanılıyorsam düzelt ama .. Dün gece Ash de dahil olmak üzere hepimizin giydiği Lisa ve Chaeyoung'un yaptığı önlük," Gözleri Namjoon'a dikilerek masaya daha yakın eğildiler. "Bence polisin bulduğu giysinin kanıtlardan biri olduğunu düşünüyorum."
"Ve neyi ima ediyorsun ..?" Lisa kollarını kavuşturarak arkasına yaslandı.
"Bir olasılık var .. Bunu birimiz yaptı." Gözleri büyüdü. Taehyung ve Jimin "ne" diye bağırdılar ve yumruklarını masaya koyarak ayağa kalktılar.
"Ama bu sadece bir önsezi! Sakin olun. Polisin hala Ashley'nin davasıyla ilgili olup olmadığını teyit etmesi gerekiyor."
"Eğer öyle olduğu ortaya çıkarsa .." Bütün gözler Yoongi'deydi. "Hepimiz şüpheliyiz." Gözleri Joon'a kaydı ve kaşını kaldırdı.
"Beyler .." Jisoo ayağa kalktı ve Namjoon'u koltuğundan uzaklaştırdı. "Bu saçmalığı durdurun. Tae ve Jimin, hemen şimdi oturun." İki adam itaat etti ve oturmak için sandalyelerini çekti. "Eğer böyle düşünürsek, sonunda birbirimizden şüpheleniriz. Hiçbir şey bilmiyoruz, tamam mı?"
"Ama Soo-"
"Kapa çeneni Namjoon! Ashley'nin başına gelenleri istemedik. Bundan kim sorumluysa bunu ödeyecek ama eminim ki hiçbirimiz bu işin içinde yokuz. Yıllardır birbirimizi tanıyoruz, bu yüzden burada kimseyi suçlamayı aklından bile geçirme . "
"O haklı." dedi Hoseok ve Jisoo'ya, sonraysa diğerlerine baktı. "Bunun aptalca kafanıza girmesine izin vermeyin, yoksa daha kötü şeyler olur. Polis bu konuyu araştırmak için işini yapacak. Sırf Namjoon'un gördüğü benzer giysiler yüzünden sonuç çıkarmayalım. Sadece önlüklerimize benzer bir şey olabilir. . Birbirimize güvenelim. "
•
Wuhuu yeni bir kurgu, yeni bir hikaye.
Bu hikayeden çok umutluyum. Giderek gelişuyorum ve bu beji mutlu ediyor. Umarım bir gün kesfediliriz :))
Hepinizi ôpüyorum
-akasy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
neon sokağı ↠ bangtanpink
Mystery / ThrillerParti atmosferine sahip renkli bir sokağın bir gizem olduğunu kim düşünebilirdi? Her şey, yakın arkadaşlarından birinin bu yerde ölü bulunmasıyla başladı. Bir güven, yalan ve ihanet hikayesi. Sorulacak soru, kimler hayatta kalacak? Kim Seokjin, Min...