New Life Without You

0 0 0
                                    


Yana povs

Masih terasa lagi kekosongan di dalam hati...sungguh perit rasanya ditinggalkan seseorang yg ku sayangi dan cintai...

"Ha buat apa tu" sergah Chris.."eh kamu ni kalau ya pun janganlah sergah orang camtu..kalau aku kena serangan jantung camna."marah aku.."Ek eleh kecik kecik nak kena serangan jantung..kau tu yang termenung 24 jam tu dah kenapa. Mental?"kata Chris..."Aku pukul kang nanti padan muka!!..orang syok2 termenung kacau daun betullah.." rungutku... "tak habis habis merungut macam budak kecil..."jawabnya..."eh dahlah aku nak gi bilik...kau jangan nak ikut aku pulak..nanti aku kejar kau satu rumah ni baru kau tahu..!!"  "Kejarlah aku tak kesah pun"katanya sambil menjelirkan lidah padaku..


Aku pergi ke bilikku yang terletak di hujung tingkat 2..aku terus baring di atas tilam sambil menangis...dah lama aku tak nangis...aku depress dengan semuanya takda seorang pun yang tahu isi hati aku ni..walaupun kembar aku..hmmm..sabar jelah duhai hati.

Ok sampai ni je dulu...pendek kan....sorrylah author takde idea so sampai ni jelah dulu..author tau dah lama dah tak update..so kalau ade masa and idea baru author update..tq kerana sudi membaca cerita yang tak seberapa menarik ni..sorry if i ada buat mistake a.k.a typo...
That's all...keep voting and jangan lupa comment!


~KEBAHAGIAAN YANG TELAH HILANG DAN TAK KEMBALI~Where stories live. Discover now