Last Step To Death

686 54 30
                                    

koreanews

Bugün Kore büyük bir ölüm ile sallandı!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugün Kore büyük bir ölüm ile sallandı!

Resimlerde gösterilerilen kız Lalisa Manoban, yangın çıkan bir depoda yarısı yanmış bir şekilde ölü bedeni bulundu!

Olay ile ilgili incelemeler devam ederken ailesi bunun intihar olduğunu söylüyor!

Abisi yanan depoya geldiğinde sinir krizi geçirerek hastaneye kaldırıldı.

Söylenenlere göre ise Lalisa Manoban'ın sevgilisi ve arkadaşları ağlayarak orada beklediler. Kısa sürede onlar da hastaneye geçtiler.

Olay ile ilgili incelemeler devam ediyor.

Yeniden ailesine başsağlığı diliyoruz.

•••

Jungkook, yavaşça Yoongi ile birlikte onların evine girdi. Lalisa'yı ölü olarak bulmak istemiyordu. Başından onu bırakmamalıydı.

Kendisine her dakika aklına geldiğinde lanet okuyordu. "Yalnız kalacağım." Dedi sessizce ve Lalisa'nın odasına doğru gitti.

Kapısını araladığında odanın açık camından giren temiz havayı içine çekti. Bu sanki onda birşey tetiklemiş gibi anında gözleri dolmuştu.

"Lalisa, sevgilim."

Odanın içerisine ilerlemiş, yavaşça çalışma masasına doğru gitmişti ayakları. Masanın üstünde duran kendi verdiği defteri eline alırken yatağına oturdu.

Ağlaması burnunu akıtmış olmalı ki bir peçete bulma isteğinde bile bulunmadan koluna sildi.

Defteri açtığında ilk cümle ile gözlerinden yavaşça damlalar dökülmüştü bile.

"Özür dilerim."

Yavaşça ilk sayfayı çevirirken ilk yazdıklarını okudu Jungkook. Her bir cümle onda ayrı bir etki yaratırken burnunu çekti.

"Salak mısın sen? Neden beni bıraktın."

"Özür dilerim Lalisa. Ben korkak salağın biriyim. Özür dilerim." Diyerek mırıldandı. Yavaşça diğer sayfaya geçti.

"Merhaba Jungkook,
Bu okuduğun ikinci sayfa."

Cümleleri teker teker aklına kazıyarak okumaya devam etti. Her cümlede gözünden bir damla yaş düşüyordu.

died • liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin