Haber Ajansları ;
Hain bir suikastta vurulan ünlü Kabadayı Poyraz Kızılkaya şuanda yoğun bakımda.
Doktorlar Kabadayı için net bir cevap vermiyor. Yer altı dünyasında neler oluyor ? Türk mafyasında olaylar olaylar...Reis televizyonu kapatıp acelece hastaneye gider. Hastanenin önünde gazeteciler toplanmış bir vaziyetteydi.
Reis konvoy ile hastanenin önünde durup hastaneye girmeye çalışıyodu. Fakat gazetecilerden geçilmiyordu.
Gazeteciler : Necmettin Bey ! Kabadayıyı kim vurdu efendim. Necmettin Bey sorulara cevap vericekmisiniz efendim ?
Necmettin Kaynar gazetelere kısa bir cevap verdi.
Reis : Dayı ne olursa olsun ölmeyecek ! Bu suikastı yapanlar elbet cezasını çekecek !!!
Reis sözünü bitirip hastaneye girdi.
Hastanenin güvenliği 2 kata çıkarıldı. Dayı nın olduğu kolidorlar boşaltıldı.
Yakın sürede hastaneye polis ekipleride gelmişti. Başkomiser Orhan Taşkıran Reis i sorgu için karakola götürmüştü.Başkomiser : Evettt Necmettin Bey. Dayı yı kim vurdu ?
Reis : Ben vurmadım.
Başkomiser : Kim vurdu peki ?
Reis : Hamdi Ağa vurdu !
Başkomiser : Neden ?
Reis : Dayı Hamdi Ağa nın mallarını yaktı. Hamdi Ağa da vurdu.
Başkomiser : Anlaşıldı siz gidebilirsiniz.
Reis : Eyvallah.
Reis tekrardan hastaneye gidip doktorlara Dayı nın durumunu sordu.
Reis : Doktor Bey Dayı nın durumu nedir ?
Doktor : Poyraz Beyi yoğun bakıma aldık. Durumu kritik umudunuzu kaybetmeyin.
《SON KABADAYJ》
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON KABADAYI
ActionKonu : Türk Mafyası & Türk Derin Devlet Dikkat !!! Hayal Ürünüdür ?