Ziya baba uğradığı baskında kendisine racon kesen Poyraz Kızılkaya yı Hamdi Ağa ya söyledi.
Ziya : Ağam Dayı mekana geldi.
Hamdi Ağa : Nasıl geldi Ziya ?
Ziya : Geldi lafını söyledi gitti.
Hamdi Ağa : Hiç bişey yapamadınızmı Ziya ?
Ziya : Valla Hamdi Ağa geldi lafını söyledi , tüm mekanı çizip gitti.
Hamdi Ağa : Tamam Ziya. Ben Poyraz ile konuşurum. Sen gidebilirsin.
Ziya : Tamam Ağam.
Hamdi Ağa durumu öğrenince Poyraz Kızılkaya ya haber edip misafiri eder.
Poyraz kendisini misafir eden Hamdi Ağa nın Ziya baba ya yaptıkları için olduğunu biliyordu.Hamdi Ağa : Hoşgeldin Poyraz. Geçmiş olsun çıkmışsın hapisten.
Poyraz K. : Hoşgördüm. Sağolasın Ağa.
Hamdi Ağa : Bak Poyraz sen eski adamlardansın. Dostluğunda düşmanlığında namusludur.
Bu hayatta herkes kendi işinde gücünde senden isteğim başkalarının ekmeğine bulaşmaman :)Poyraz K. : Eyvallah Hamdi Ağa.
Sanırım Ziya baba dan bahsediyosun. Ziya hoş karşılanmayan hareketler yapıyordu. Onu uyardım lakin bir daha aynı hatayı yaparsa onu o eroinlere gömerim !Hamdi Ağa : Poyraz 10.000.000 dolarlık mal aldım. Ziyanmı olsun yaniii ?
Poyraz K. : Hamdi Ağaaa ! Babayı almada :D Hadi Eyvallah !
Poyraz ın bu sözüne karşı sinirlenen Hamdi Ağa , Poyraz ın kahvehanesini taratmaya karar verdi.
《SON KABADAYI》
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON KABADAYI
AcciónKonu : Türk Mafyası & Türk Derin Devlet Dikkat !!! Hayal Ürünüdür ?