Tepkiğ 9

625 37 10
                                    


tepki: yeni saçına tepkileri

MATTSUN

Siz kapıdan içeri girerken gözler size doğru kaydı - farklı görünüyordu. Ayağa kalkıp ayakkabılarınızı çıkaran sizi selamlarken gözleri saçınıza düştü. " Mmm selam bebeğim. "Arkana gizlice girdi ve boynuna girdi. " Heyyy ~ " söyledin. " Saçını sevdim " diye yanağından öpmek için seni çevirdi. " Şimdi benim için küçük bir dönüş yap, hm? "Sizi etrafta döndürmeden önce elinizi tutarken soğuktu. gözleri seni yukarı ve aşağı tırmandırırken kıkırdadın. " Harika görünüyorsun. Yanağınızı öpmeden önce kaslı kollarını belinize doladı.

qaslı kollarınla sar bni

ATSUMU

ön kapının açıldığını duyunca zıpladı. Siz ayakkabılarınızı ayağınızdan çekerken koyu kahverengi gözleri vücudunuzu taradı. " Wowwww ~ " ona gülümseyen atsumu size yaklaşırken şarkı söyledi. " Onu sevdim. "Sizi ve saçınızı incelemek için daire şeklinde yürüdü. " Çok nefes kesici." Onu öpmek için aşağı çekmeden önce çenesini tuttun. " Teşekkür ederim tsumu. "O saçlarına hayranlıkla bakarken gülümsedin. atsumu, siz beceriksizce dururken, her yerini inceleyerek etrafınızda daireler çizerek yürümeye devam etti. elini nazikçe tuttun , " bence bu kadar yeter tsumu." "BEKLE BİRAZ DAHA BAKAMADIM, " diye kıkırdadı, elini tuttu. " İki dakikadır beni kontrol ediyorsun, sanırım her parçamı kontrol ettin." Ondan uzaklaşarak mutfağa girerek alay ettin. " Her parçanı değil .. " diye başladı kaşlarını sana kıpırdatarak. " Kapa çeneni. "İçini çektin.

USHIJIMA

mutfakta yemek pişirirken kapıdan içeri girdiğini görünce gülümsedi. " Ben yokken istediğin yeşil soğanları aldım. "Bakkal torbasıyla ona doğru yürürken gülümsedin. " Evet ama, " gözlerinde ışıltılarla size bakmadan önce çantayı elinizden çıkardı, " çok güzel görünüyorsun. "Uşijima'nın dudakları kıvrılıp gülümsedi. " Aww teşekkür ederim toshi. Yanağına biraz gagalamak için onu aşağı çektin. " Seni seviyorum ." o güzel gözlerine bakarak sana gülümsedi.

---

çeviri yaptım amk

yoksa ben bu kadar normal yazamam

HAIKYUU tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin