Tepkiğ 12

548 28 28
                                    


tepki: kötü yemek yapmana tepkileri

OSAMU

Bir tencerede birkaç tuhaf malzemeyi karıştırırken, mutfakğı izledi. " Neredeyse bitti samu! "Diye seslendin. ağzına doldurmadan önce cebinden gizlice iki anti asit (olası zehirlenmelerde kullanılan ilaç gibi bişi) çıkardı, " Çok heyecanlıyım meleğim . "Dedi biraz alaycı bir şekilde. Döndün ve onun yuvarlak, beyaz tabağında "yemeği" servis ettin. " Sömür! "Tabağı ona doğru itmeden önce gülümsedin. isteksizce çatalı kaldırırken yorgun bir şekilde gülümsedi, adaya yaslanırken doğrudan ruhuna baktın. " W-wow kesinlikle tam bir şefsin meleğimOsamu sessizce ağlarken titreyerek dedi. O, pişirdiğin bir yemeğin canavarlığıyla ağzını yavaşça doldururken, aynı fikirde mırıldandın. yavaşça çiğnedi, sahte gülümsemesi hızla kayboldu. " Nasıl? Diye hevesle sordun, yutkunmasını izlerken. " ç-çok güze-" kendi öğürmeleriyle kesildi. " Beğendim meleğim. "Acı içinde gülümsedi. "Çok teşekkürler samu, ama-. " ona baktın Solgun görünüyorsun.. "

ATSUMU

Merdivenden aşağı inerken tencere ve tavaların takırdatışını duydu. " Ne yapıyorsun? "Diye sordu atsumu, arkandan gelip sobanın başında kim vardı. tencereye bakmak için arkanıza baktı - o anda yüzü dehşet ve çaresizlikle doldu. " Akşam yemeği. "Tabaktaki yemeği kaşıklarken kıkırdadın. " Ne kadar düşüncelisin tatlım .. " diye sustu, tabağını masaya getirirken. " Sorun değil tsum .. afiyet olsun! "Yemeğini yemesini bekleyerek gülümsedin. " Çok nefis görünüyor bebeğim. paylaşmak ister misin?" yorgun bir şekilde sordu. " Oh  hayır zaten işte yedim. hepsi senin!"Kıkırdadın. isteksizce yiyecekten küçük bir ısırık alırken kafasında "hepsi senin" kelimeleri çaldı. atsumu kusma dürtüsünü engellemek için gözlerini kapadı, " Bayıldım tatlım. "Dedi acılı bir gülümsemeyle. " Şükürler olsun tsum. "Usulca gülümsedin. " Uh oh tuvalete gitmem gerek "Diye bağırdı atsumu banyoya koşarken. " Oh uh tamam .. " dedin kafan karışmış bir halde.

KAGEYAMA

ön kapıyı açarken burnu güçlü bir koku tarafından işgal edildi. " Kahretsin koku ne? "Diye sordu kendi kendine, büyük bir tencerede korkunç kokulu (ve bakan) bir şeyi karıştıran size doğru yürürken tiksintiyle burnunu kıstı. tobio gizlice tencereye baktı, tencere içindeki "yiyeceği" görünce gözleri büyüdü. senden sessizce geri çekilirken başını hızla "hayır" salladı, şükürler olsun ki kulaklık taktı. " Kesinlikle hayır. Diye fısıldadı kendi kendine, çantasını alarak. ayakkabılarını tekrar giyerken gördüğünüzde tabaktaki yemeği kaşıklamak için döndünüz. " Tobio? "Ona el salladığını görmek için başını sallamadan önce seslendin. " Oh h-hey aşkım .."Ayakkabılarını ayaklarından çekerken zihinsel olarak kendine küfretti. " Akşam yemeği yaptım. " gülümsedin. " Evet bunu görebiliyorum. . " masaya doğru gitti, " n-nedir bu ..? Diye sordu yorgun bir şekilde, sandalyesinde öne doğru kayarak. " Tavuk! " Cevap verdin. şaşkınlıkla başını yana eğdi, " öyleyse neden yeşil ..? "" Oh maydanoz ekledim. " "Hayır hayır demek istediğim neden her şey yeşil ??? "Diye biraz panikleyerek sordu. " Yeterince soru sordun. sadece ye. "Gözlerini devirdin. " İyi ." istemeden bir parça tavuğu kesip ağzına koydu... hemen tükürmeden önce. " Bu tavuk değil .. b-bu bir-"Kendi öğürmeleriyle kesildi," lütfen b-bir daha asla yemek yapma.. "masanın üzerine yığıldı. " Oh hadi o kadar da kötü değildi .. " kaşlarını çattı. " Hayır aslında öyleydi. lütfen şimdi bunu yapamayacağım bir şey sipariş edelim. Diye yalvardı, nedense nefessiz kaldı. " İyi ." gözlerini devirdin.

TENDŌ

merdivenlerden aşağı uçtu. sana koşarken mutfakta seni gördü, arkadan kucakladı. "Merhaba bebeğim. "Boynunuzun kıvrımını öptü, senden bir ürkeklik kazandı. tencereye bakarak yanınıza baktı. yüzünde onu filme alan kameralar varmış gibi kafa karışıklığı ve endişeyle etrafına baktı, " BU NEDİR? Diye bağırdı pottan uzaklaşarak. " AKŞAM YEMEĞİ SATORI. Diye bağırdın ona. " Seni sevdiğimi biliyorsun değil mi? "Yavaşça sana doğru yürüdü, kollarını kucaklamak için uzattı. " Elbette. "Kollarını boynuna dolayıp öpmek için aşağı çektin. " Harika ama " kulağına yaklaştı , "onu yemiyorum .."Kulağına karşı fısıldadı. " Sato hadi. sadece dene .. "ona iri gözlerle bakarak kaşlarını çattı. " tamam tamam. "Tendō tahta pişirme kaşığını elinizden tutmadan önce haykırdı. aceleyle yiyecekten küçük bir ısırık aldı. çiğnerken sana tiksinti ile baktı. ellerini tezgaha koydu, yukarı ve aşağı sıçradı ve kusmasını kontrol altına aldı. yiyeceğin son parçalarını yutarken şiddetli bir şekilde başını salladı. " Vay bebeğim .. tam bir şefsin! "Dedi alaycı bir tonda. " Evet evet her neyse .. " kaşlarını çattın.

HAIKYUU tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin