(Multi=Arın)Arından
Onu öperken çok farklı hissetmiştim.Ona aşığım demedim farklı hissetmiştim dedim.Ya da ben öyle düşünüyorum.Aman neyse beni de sustırmuyosunuz.Ben Arın Poyrazım.Ve birine aşık OLMAM.Ama o boğazına yumru takılmışcasına.
"Gi-gitmem lazım"dedi ve gitti.Aslında duygusuz olmama rağmen onu üzecek bişey yaptığım için mutsuzdum.Ama niye kafama takıyosam ben böyle şeyleri hissetmem.Biraz kafamı dağıtmak için bara gittim.Birsürü güzel kız vardı ben de bi uere oturup cin (Tövbe çk tövbe içki olan cin)istedim.Uzaktan bir kız bana doğru geliyordu ve en sonunda geldi şeyime dukunup "Ne dersin?" Dedi aslında böyle bişeyi kaçırmazdım ama istemsiz olarak "Siktir git." dedim.Tövbe tövbe bu gün bende bişey vardı bn de barda iş olmayacağını anladım ve eve gittim.Ama uyuyamıyprdum onu düşünmekten bu gün cidden bende bişey vardı ve ben de uyku hapı içtim ve uyudum.
Ada'dan(Burdan itibaren Skyfall dinleyerek yazdım.)
Sabah uyandığımda saat 13:45di sabah da kalmamış aq.Mutfağa gittiğimde (aq şimdi farkettim de ben şarkı dinlemekten hikayeyi unutmuşum skkdskks yeniden açıyorumm:D)teyzem not bırakmıştı işi için 2 haftalık tatile gitmişti.Ve bana limitsiz kredi kartı brakmıştı.Disko disko yaa 2 hafta ev benim ve araba da var (oha davar oldu.tamam dövmeyin devam ediyorum)alışveriş!! Aklıma ilk gelen şey hemen kahvaltı yaptım.Be üstüme batmanın sarı işaretinin olduğu siyah t-shirt , yırtık kısa koyu mavi kot şort ve siyah supra(superga,vans,converse gibi olan modelinden)giyip çıktım.Ailemden torpille 17 yaşında olmama rağmen ehliyetim vardı.Teyzemin bıraktığı araba Minni Cooperdı en sefdiğim olduğunu biliyodu(şimdi zenginsin bari porsh falan koy diyceksiniz ama Mini Cooper aşktır ya annem Mini Cooper aldığında çok sevinmiştim ben dıştan acayip tatlı geliyo bana o yüzden)tam anahtarları ve kartı alıp kapıdan çıktım ve birine çarpmam bir oldu.Bu Arındı yürümeye başladım.Bi kol beni tuttu.Ve elinde kırmızı gülleri bana verip
"Özür dilerim prenses."dedi.Ben şok olmuştum.What The Fuck?(evt o kadar şok oldum WTF yazmadım kdkdndn)Kırmızı gülleri nerden biliyodu en sevdiğim çiçek kırmızı güldü.Hadi ama kendimi kandırmaya çalışıyorum kırmızı gül klasik çiçektir ya.O anda dudaklarımda birşey hissettim.Beni öpüyordu.YİNE.Bi yanım onu öpmek istese de öpmedim ve onu ittirdim.
"Seni istediğim zaman öpebilirim prenses"
"Beni öpmen benim bişey hissetmeme yol açmıyor.Ben o wattpaddeki hikayelerdeki kızlar gibi masum,BAKİRE (bastırarak söylemiştim)değilim anladın mı ondan benim ilkim olmaya çalışıyosan uğraşma tamam mı?benimle beraber olursan terk ettiklerimin arasına girersin olacaksın.O yüzden beni sevme , öpme beni hatta uzak dur benden"dedim "Ben seni seviyorum demedim ve eğer beni sevmediğini ve senin için değerli olmadığımı bilseydim hiç gelmezdim.Sen beni değiştirdin o sahilden senin gittiğin gün var ya ben o gün neyse hala seninle niye konuşuyorum ki"dedi ve bu sefer ben onu tuttum ve kendime doğru çekip dudaklarına yapıştım o da karşılık veriyordu.O sırada telefonum çaldı Mother arıyodu ben de çok bekletmeden açtım.
"Anne"
"Ada"
"Çok özledim seni"
"Ben de nasılsın teyzen napıyo"
"İyiyim teyzem iş için Ankarada"
"Kızım biz babanla düşündük de sen liseyi teyzenin yanında bitirceksin zaten sonra da üniversite var.Biz de tatillerde geleceğiz oraya"
"Anne çok özleyeceğim sizi ama siz öyle düşünmüşsünüz benim de şimdi bi işim var kapatıyorum"dedim ve annemün yüzüne kapattım party hard yaa annemin ders çalış dırdırına hiç gelemiycektim ve teyzemle yaşıycam yaa ay spr her istediğimi yapan kadın.Ben düşünürken yanımda olan Arına baktım bana ne oldu der gibi bakıyordu o an aklıma onu öptüğüm geldi ve "Ada ben.Ada Ilgın.Ve seni istediğim zaman öperim Arın Poyraz."