( Pardon že moc toho nepíší ale je opravdu těžký to přendat do psací podoby :D Tak aby to dávalo aspon nějaký smysl, hlavně je to příběh psaný od hnupa tak nečekejte že to bude nějako dokonalý, ale chci se s tím podělit s vámi, takže děkují a zatím Ahoj. -JirkaDragneel)
Příběh začíná v jednom městě kde Max šel zrovna na nákup, Max si na školu na který je musel vydělat sám, kvůli tomu že nemá rodiče tak má ten život složitější, samozřejmě na školu ho vzaly celkem rychle, měl výborný výsledky ve všem co šlo, dokonce mu nabídly že může bydlet na škole a oni to za něj budou platit, Max chtěl poděkovat ředitelce ale ta ho nechtěla vidět a Max nevěděl proč s ním nechce mluvit, za celou dobu jí neviděl ani jednou, Maxovi se na škole dařilo, ale samozřejmě se s nikým nebavil, samořejmně tam si Maxe oblíbil jeden učitel, ten Maxovi tam všechno zařídil ale to Max nevěděl, Max si normálně do města a kousek mimo vidělavat o svým volným čase, hlavně už jenom proto že rád pomáhal lidem, takže kolikrát šel jen kvůli tomu jen aby pomohl ostatním, jednou měli na škole turnaj kam Maxe samozřejmě zapsali také, Max se dostal až do finále bez použití magie, Max měl odjakživa úžasný reflexy, rychlost a sílu, ale ve finále se na něj jeden vrh se vším co má ale najednou ležel na zemi, Maxe označily že podváděl, Maxovi to bylo celkem jedno, tak zvedl ruku a sám odstoupil, jenže jeho výkonu si všiml jeden pán, tak Maxe aby zkusil se přihlásit do turnaje proti bojovníkům a tak, Max tam šel, ale nechtěli ho pustit protože furt to je školák, ale objevil se tam ten pán a Maxe vzal dovnitř protože mu ta aréna patřila, Max prošel lehce všemi koly, ale finální byl těžší, pokaždé co ho Max zasáhl tak znova vstal a vypadalo to že mu nic není, nakonec tam Maxovi začal nadávat a tak dále, Max použil moc kterou nechce používat protože jí nedokáže ovládat, Max tam zkolaboval, probral se až u nich na ošetřovně, byl tam jak Maxuv učitel tak i ten pán se kterým Max bojoval, ten odhalil to kdo skutečně je, byl to jeden z 10 ochránců toho kontinentu. 10 Ochránců jsou lidi kteří jsou údajně nejsilnější v kontinentě, tito lidi vytvořily tento řád po tom co se spojily země dohromady a vytvořily tak celý kontinent, tědlech 10 ochránců chrání kontinent a zbran která byla kdysi dávno vytvořena ale nikdo z nich jí nemůže nosit. Maxovi se představil a řekl mu co je zač, Max nemohl uvěřit že se potkal a hlavně utkal s někým jako je on, sám se Maxovi přiznal že tohle ho baví a že na pár jich už byl s Maxem si promluvil, pár věcí mu řekl co může očekávat a že by tu jeho sílu měl zkusit ovládnout, protože Max má potenciál se stát nejsilnějším mágem na kontinentu, takhle mu to řekl, Max tomu nemohl moc uvěřit, ale proč tam byl jeho učitel bylo proto že mu měl vzkázat že pokud se nepřipojíš do nějakého klubu tak tě vyhodí, jinak ten mág se jmenuje Majkl, takže Majkl řekl Maxovi že to je dobrý nápad když jsi najde přátelé a že bude mít koho bránit když je bude mít rád, Max si to vyslechl všechno a řekl že zkusí udělat co může ale že stejnak má strach, ale Majklovi stačí i to že to chce zkusit, takže se domluvil s Maxem že ho bude trénovat a že ho bude chodit jsem tam navštěvovat a pomáhat mu ne jen fyzicky ale i psychicky, Max se vrátil do školy a vybral si skupinu lidí co jsou chytří a všem jde učení ale bojí se skrz fyzický stránky, když si Max k nim přisedl a začal se s nimi bavit tak tam přišli kluci z jiného klubu, namachrovaný co se zaměřují hlavně na fyziku, tak se tam s Maxem hádali chvíli, nakonec Maxe chtěl udeřit ale nic mu neudělal, tak Max jenom málo bouchnul a ten kluk odletěl, Max si sednul zpátky k nim a pozval je ven aby se lépe poznali, oni slouhlásily že půjdou po škole s Maxem ven, po škole šli všichni ven, tam se dozvěděli o sobě že se někteří společně ve třídě s Maxem, Max se omluvil ale přiznal že se nechtěl kamarádit a proto si nikoho nevšímal, vysvětlil jim Max proč se chce s nimi skamarádit, oni byly rádi že jim řekl pravdu, ale nevadilo jim to, protože jsou rádi že se Max stejnak vybral je, tak šli do parku a na zmrzli, povídali si, bavily se, mezitím co se bavily tak po Maxovi skočil Majkl, řekl mu že je čas na jeho první trénink, tak Max pozval kamarády aby šli s nim a koukaly se, oni byly rádi a určitě šli, tak Majkl první co učil Maxe aby dokázal svojí magi udržet na jednom místě bez toho aniž by se něco pokazilo, samořejmě že to Max pokazil, protože s magi moc nepracoval v takovém měřítku, Majkl se rovnou zeptal ostatních jestli to chtějí zkusit taky trénovat s Maxem, no tak to šli zkusit taky, ale když jich bylo tolik tak po nich chtěl at nashromáždí co nejvíce magie do sebe, on je dá do jedné krychle na měření magi a tam je všechny otestuje kdo z nich vypustí nejvíce a zvládne to udržet, šli postupně, všichni to zvládli udržet a výsledky neměly zlý, poslední šel Max, ale když vypouštěl magi, tak se tam přidala i ta tajná magie kterou se má učit krotit, ale Max to přestal zvládat a dal tam tolik magie že ta krychle začala praskat, tak to Majk musel zastavit aby se náhodou něco nestalo protože to mohlo dopadnout hodně špatně, Max omdlel a všichni čekaly až se vzbudí, Max se zeptal co se stalo, tak mu to popsali, říkali mu jak je úžasný ale zároven i děsivý, Majkl mu řekl že musí více trénovat a že je jeho chyba po Maxovi hnedka chtít něco takového když ho teprve učí to ovládat, mezitím co si povídali tak zazněl poplach, tak všichni běžely k hradbám a tam byly monstra.
Konec 1. Části
-JirkaDragneel
ČTEŠ
10 Ochránců a Max
PrzygodowePříběh o chlapci který přišel o svojí rodinu, je velmi talentovaný a mocný. Čeká ho dobrodružství o kterém ani neměl zdění.