sabah alarmın şaka, şaka, şuan bakkalda sadece bir adet yumurta için tamı tamına 5 dakikadır sıra bekliyorum hayır diyorumki zaten 1 yumurta hemen verip çıkayım neymiş efendim kul hakkıymış
tamam kanka kul hakkı ama hemen parayı verip siktir olup gitcem zaten niye uzatıyorsunuz ki
doldurmuş bi sepet dolusu abur cuburu oradan laga luga yapıyor
ulan sen onları okutturana kadar ben 10 bölüm mafyali wattpad kitabı bitirmiştim.
arkamdaki adamın beni ittirip hızlıca öne geçmesiyle sadece tip tip bakmakla yetinmiştim ama o beni görmemişti bile.
sosyal anksyetrim olmasaydı şimdiye sikmiştim belasını.
neyse efsa sakinsin..
nihayet önümdeki adamda sıradan çekilince hızla parayı kasiyere resmen"fırlattım" ve koşarak uzaklaştım oradan.
sırtımdaki garip bakışları hissettim ama umursamadan adımlarımı hızlandırdım.
annemin sabah, sabah yumurta krizi tutmasıyla ve evde yumurta olamamış olmasıyla ve zaten az miktarda paramız olduğundan sadece bir yumurta için sabahın köründe kalkmış üstüne üstlük 293992939₺ saat sıra beklemiş olmanın verdiği sinirli ve hırslı adımlarla eve doğru yürüyordum bi yandan da anneme sokacağım lafları düşünüyordum.
en sonunda eve vardım ve ayakkabılıkta ki anahtarı alıp içeri girdim"anne aldım tavuk- yumurtalarini" diye bağırdım salona doğru.
ses gelmeyince adımlarımı o yöne doğrulttum ve annemin koltukta uyuya kaldığını gördüm.
bu kadın 7/24 uyuyor yemin ederim, daimi mood. ama artık bi işe yaramasi gerektiğinin bilincinde olması gerekiyor.
annemin yanına gittim ve kafasından bi kaç defa dürtüp, uyanmasını bekledim, fakat hiç bi hareket göremeyince dayanamayıp "anne" diye bağırmamla annemin yerinden zıplaması bir oldu.
"ne bağırıyorsun kız öyle, insan gibi uyandırmayı bilmez misin sen?" diye homurdandı.
çatık kaşları ve şapşal ifadesi beni gülümseticek gibi olduğunda hızlıca kendimi toparlayıp mutfağa doğru ilerledim ve oda peşin sıra adımlarla arkamdan geldi.
"insan gibi uyandırmayı bilirimde, o yöntem genellikle insanlarda işe yarıyor" dedim ona bakmayarak annemin kaşlarının çatıldığını hissetsemde ondan yana dönmedim ve yumurtayı tezgahın üzerine bırakıp, hiç birşey demeden odama geçtim tabi annem de arkamdan güzel sözlerini söylemekten(!) hiç çekinmiyordu.
🤵🏼👰
düşük model telefonumu bi kenara güzelce koyduktan sonra, iş için daha önceden hazırlamış olduğum iş elbiselerini bi poşete koydum.
bugün ilk iş günümdü, daha öncede bir kaç işte çalıştım fakat gerek patronlarla olsun gerek müşterilerle olsun anlaşamadığım için işten istifa ettim.
açıkçası bugün için pek umudum yok.
çünkü çalışmak üzere olduğum iş yeri tertipli ve disiplinli ve oldukça lüks bir Restorand'tı.bir kaç eğitimden falan geçirip ona göre çalışan seçtiklerini duymuştum sadece.
büyük ihtimalle hiç bir şekilde o eğitimlerden geçemiyecek ve bu restorand da çalışamayackatım.
ama denemekte fayda vardı, yada biz kısaca şuna annemden uzakta kalmakta fayda vardır diyebiliriz, zira az sonra bu evde tam yan odada bi erkekle hiç hoş olmayan sesler duymak zorunda kalabilirdim.
mrb bu bnm yeni kitbm
nsl buldnz
bnce gzl
oy yrm vote atmyı unutmyn
kndnize iyi bkn
evt sesli hrflr gtüme kçtı