miras laneti

8 0 0
                                    

Bu hikaye gerçekten yaşanmış bir olaydan alıntıdır.

2002 yılının sonu neredeyse. Tufan adında bir adam hastalanmış ve yaşı gereği bu hastalığa güç gelememiş. Aslında hastalık normal karşıladığımız kış qripi ama 94 yaşlı bir adam ve bu onun son günleri.
2 oğlu 1 kızı var. Adama babadan kalan büyük bir arazi ve tarla kalmış. Genç zamanlarında tarlada buğday ekiyormuş ama diğer arazi hep boş duruyormuş.
Neyse vakit çatar miras işlemine Avukat gelir ve Tufan amcanın aynen dediği gibi mirası dağıtır çocuklar arasında. Tarla kızı Necibenin arsa ise oğulları Ali ve Haydar arasında bölünür. Neredeyse 3 gün sonra Babaları rahmete kavuşur.
Yas merasimi biter. Necibe artık kocası ile eve döner. Babası hastaydı diye gelmişdi çünki kardeşleri o kadar aç gözlüydü ki, bu miras için babalarını bile boğa bilirlerdi. Neyse 3 sene sonra kardeşlerin büyüğü Ali evlenir ve ona miras kalan yerde ev inşa etmek ister ama küçük kardeş Haydar izin vermez.Bir hile düzenler Abisini kandırır abalsının tarlasına göz dikerler ama ablası uyanıkdır kolay vermez bunlara tarlayı.
Gelir eve Ali başlar karısına anlatmaya .
Karısı zaten bir çözüm bulmuşdu anında . O büyü ile hall edecekdi bu işi.
Hep gittiği bir büyücü vardı yine gitti olayı anlattı büyücü başladı bir şeyler okumaya. Okuya okuya hamura benzer bir şey hazırladı sonra ondan insan vicudu yaptı. Bir oyuncak bebek boyutlarındakı bu şeyi bir poşete koydu.
Üstüne siyah bir sıvı döktü buna kurt yağı diyorlar sonra kadına derki iş sana düştü büyülemek istediğin insanın saçını bu bebeğin kafasına yapıştıracak ve onun evinde bir yere saklıyacaksın.
Necibenin evine gider kadın lavabodan tarağın üstünden bir tutam saç alır yapıştır bebeğin kafasına ve kurt yağı olan poşete koyar. Evde gizleyecek yer vardır ama Necibe de var o da mutfağa saklar. Neyse çay içer sonra hiç bir şey yokmuş gibi eve gelir hall olundu der kocasına. Bir ay sonra sapa sağlam Necibe düşer yatağa kalkamaz eve doktor gelir techiz koyamaz. Artık son çare bir falcı çağırırlar eve. Bu komşularıydı gelir giyer üstüne bem beyaz bir kiyafet alır eline bir bıçak dolaşır evi.Gelir mutfağa açar çekmeceyi arkadan elini sokup bir poşet çıkarır. Bu o poşetti onlardan poşeti açmalarını ister poşet açılır ve susar Falcı. Noldu noldu diye sorarlar ona. Artık geç der kurt yağı hamurdan olan vicudu eritmiş. Bir şeyler okur yine her şeyi söyler Necibeyi kardeşinin karısı büyülemiş. Her kes şok içinde. Olaydan uzun süre geçer halen kardeşler yaşıyor. Necibe ölmüş. Ama kocası satmış tarlayı başkasına.
Şimdi kardeşler evli barklı adamlar olmuş. Pişmanlar oldukça. Alinin karısı rüyalarında Necibeyi görüyor hep. Bana yaklaşıyor bir şeyler söylüyor ve elinde o hamur bebek var. Yukarı kaldırıyo yukarıdan kurt yağı dökülüyor üstüne.
Kadın artık dualar,muskalar
Takıyor.

Okuduğunuz için teşekkürler. düşüncelerinizi belirtirseniz mutlu olurum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 22, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

miras lanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin