Bir gece Feyza durumundan sıkılmış bir şekilde ağlıyordu, Selim eve gelmemişti, evde huzur denilen şey yoktu. Selim her gece eve geç saatlerde geliyor, içkili olduğu zamanlar Ayşe dadıya hakaret ediyordu. Feyza'nın canına tak etmişti artık, hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Dadı bunu görünce Feyza'nın yanina gitti ve:
-Feyza'cım niye ağlıyorsun
-Artık hayattan sıkıldım dadı, Selim eve gece geç saatlerde geliyor, evde huzur kalmıyordu. Geceleri gece kulüplerine gidiyoruz, o seslerden kadınlı erkekli salonlardan sıkıldım yani ben yaşam seklinden sıkıldım dadı. diyerek hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam etti.
-Feyzam güzel kızım sen zaten Selim'i sevmiyodun ondan ayrılabilirsin ve sen de artık bunun farkına vardın dini ibadetler yapmak hem sana güç vericek, hemde öbür dünyaya rahat bir şekilde gidiceksin. Diyerek dini ibadetleri güzel bir şekilde Feyza'ya anlattı.
-Peki dadı bana bunları niye daha önce söylemedin?
-ben, ben söylemek istedim fakat annen ve baban izin vermedi. Sen 8 yaşında iken sana Kuran-ı Kerim'i öğretmeye çalışırken gördüler beni. Bana, seni bir daha kızıma dini ibadetler yaparken görmiyim, yoksa işinden olursun. Dediler
- Şuan kendi ailemden tiksiniyorum.
-öyle deme güzel kızım. Haydi sen güzelce bir duş al, abdest al ve gel yanıma.
-tamam dadı.
Kapı çalmaya başladı ve kapıda ki Selimdi. Sarhoş bir şekilde sallana sallana Feyza'yı öpmeye çalıştı Feyza hemen kaçtı, banyoya girdi ve duş aldı. Dadı Feyza'ya abdest almayı öğretti, ve kendi kıyafetlerinden bir kaç tane verdi namaz kılmayı öğretti. Ve Feyza'yla sabaha kadar konuştular. Sabah uyudular. Bir kaç saat geçmişti ki uyandılar. Feyza hamile olduğunu öğrendi, 1 yıl o evde kalmak zorundalardı. 1 yıla yakın zaman geçmişti. Selim bebeği dadıya bırakıp Feyza'yı gece Klubüne götürmek istedi. Feyza Selim'in zoruyla oraya gitti. 1 kaç saat sabretti. Ve sonra bağırmaya başladı. Hepinizden nefret ediyorum, çok iticisiniz... ve daha çok şey...
Selim Feyza'ya sinirlenmişti. Sinirden onu dövmeye başladı. Feyza'nın canı çok yanmıştı. Selim o Klubden dışarı attı Feyza'yı. Bir çift ona acıdılar ve evine götürdüler. Feyza hızlı bir şekilde bavulu aldı ve kıyafetlerini koymaya başladı. Dadı onu durduramıyordu. Ve sabah burdan çıkcaklardı. dadı Hilal'in de çantasını hazırlamıştı. O gece Selim eve gelmedi. Sabah olmuştu ve Feyza, Ayşe Dadı ve Hilal evi terketmiştiler...