14

1.4K 151 19
                                    


Felix telefon ekranına anlamsız bakışlar atarken Changbinʼin şaka amaçlı birşeyler zırvaladığını düşünüyordu. Kafasını kaldırdı ve tabağına baktı. Bir şeyler içmiş olsa da yemeğine dokunmamıştı. Changbinʼin bunu anlaması onu mutlu etmişti.

Telefonunun titremesiyle düşüncelerini oraya odakladı. Ekranı açtığında mesaj geldiğini, üstüne mesajın Changbinʼden geldiğini gördü. "Beni iki dakika düşünmeden duramıyor..." diye geçirdi içinden. Mesajı kontrol etmek için baktığında "Arkana bak dediğimi hatırlıyorum." yazdığını gördü. Anlık şokla gözlerini sonuna kadar açtı. "Nasıl?" diye geçirdi içinden. Ayağa kalkarken kafasını bir yandan arkaya çeviriyordu. Seungminʼin ve Jeonginʼin gözlerini üstünde hissetmişti.

Gözlerinin önünde gördüğü gülümseyen gözlerle şaşırdı. Masada oturmuş kendisinin gözlerinin içine bakan adam ona büyük bir özlemle bakıyor gibiydi. Bacak bacak üstüne atmış siyah saçlı çocuğun ayağa kalkmasını izlerken derin nefes aldı.

  "Felix!" dedi Changbin. Felixʼe doğru yürürken ona sarılma isteğini bastırıyordu. Önüne geldiğinde sessizce kafasına bir öpücük kondurdu ve "Nasılsın, Yongbokie?" dedi.

"Eee, nasılsınız?" diyerek Seungminʼin yanındaki sandalyeyi çekti Changbin. Felix hala geçirdiği şok ve her an geçirebileceği kalp krizi ile birlikte yerine yeniden oturdu.

  "İ-iyiyiz." dedi Jeongin. Yanaklarının kızarmasına ve sesinin titremesine engel olamamıştı. Seungmin ise içinden "Şu egoiste bak, sormadan öptü Felixʼi. Taciz bu resmen." geçirirken kafasını sallamakla yetinmişti.

  Felix tedirgin bir şekilde oturuyordu. Gözlerini Changbinʼe götürmekten korkuyor ve utananıyordu. Neden bu kadar gerildiğini kendisi de anlamamıştı. Gözünü masada gezdirmeye başladı. Changbinʼin ellerinin yanında duran suyun ne kadar saydam olduğunu incelerken çok uzun zaman önce ona verdiği yüzüğü fark etti. "Yüzük-" dedi o anki heyecanla. Sesi çok az çıksa da Changbin onu duymuştu ve cevap vermişti.

  "Ah... 2-3 yıl önce, çok tatlı ve akıllı, aynı zamanda güzel çilleri olan biri hediye etmişti... Saçları turuncu ve tatlıydı." dedi Changbin Felixʼin gözlerinin içine bakarken. "Adı da..."dedi ve kendi eline yaslandı "Yongbok..."

...

Pride || ChangLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin