31.

207 15 2
                                    

Protože do chvíle než zaťukal se my aspoň věnoval já chci jeho pozornost nechci se o něj dělit s technem objímají se celkem dlouho ne? Ale co sou to jen přátelé a navíc určitě nebo doufám že miluje mě ,,zlato pojď sem"zakřičel na mě přez celej barák Dream já se otočil a vyplázl jazyk ,,ne ty pojď sem" dreamovi se začal dělat zlomyslní úšklebek pustil techna a vydal se zamnou já se schoval za dveře aby mě neviděl ,,George~♡︎"skočil jsem mu na zádá a on mě chytil pak jsem slezl a zamkl dveře byl jsem přimáčknutí k dveřím a čekal až Dream ke mě příde a to taky udělal spojil naše rty v jeden dlouhej delší než sme byli zviklí  pak se odtrhl nemohli jsem popadnou dech odemkl dveře a začal je otevírat já se před dveře postavil a opřel se o běžím sem je zavřel ,,mám něco domluveneho s technem zlato"  dál my pusu na tvář a já odstoupil od dveří MOMENT CHTEL SEM SE ZEPTAT NA TU MIKINU vyšel jsem z pokoje a opřel se o zábradlí a koukal z hora na Dreama a techna  ,,zlato!!!"
Dream se na mě s úsměv koukl a naznačil že mohu mluvit ,,no já nechal sem si mikiny doma mohl by si půjčit tvojí" na to jen přikívl a já si poskočil ihned sem se vydal do dreamoviho pokoje a začal se mu hrabat v šatníku  našel sem černou mikinu s dreamovim potiskem tu miluju mam ji Doma taky

Protože do chvíle než zaťukal se my aspoň věnoval já chci jeho pozornost nechci se o něj dělit s technem objímají se celkem dlouho ne? Ale co sou to jen přátelé a navíc určitě nebo doufám že miluje mě ,,zlato pojď sem"zakřičel na mě přez celej bar...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Oblikl jsem si ji na sebe a šel sem dolů
Po cestě sem dolů sem narazil na sapnapa ,,oh promiň gogy" ......  ,,Ne to je v pohodě techno a Dream už šli?"
Kívl na souhlas a já se chystám jít dolů ne No mě ale  sapnapa chytil za rameno ,, wait a second ty a Dream" zakýval jsem s úsměvem jakože ano sapnapovi oči žasli úžasem ,, No tak to je paráda a to je to hodláte říct fan?"
Začali jsem se sapnapovi říkat jak se to stalo na tom streamu atd ,, No jo Dream se rád sází"

Ahojky omlouvám se že další tak Krátká ale dneska jsem byla celý den venku ❤️✋🏻

DreamNotfoundKde žijí příběhy. Začni objevovat