Kumrunun sabrı taşmaya başlamıştı,saygısızlık en tahammül edemediği şeylerden bir tanesiydi.
Sinirle taksi durağına ilerledi ama boşta taksi yoktu beklemesi gerekiyordu.
Ofladı sonra da temiz havayı ciğerlerine çekti,belki biraz sakinleşmesini sağlar diye.
Gözlerini kapatmış ve dinginleşmeye başlamışken telefonunun sesi ile kendini tekrardan gerçek hayatın geriliminin içinde buldu. Arayan Emir'di
"Efendim Emir?""Kumru acilen gazeteye gelmen gerek sana göstermek istediğim bir son gelişme haberi geçti elime"
"Ah ne diyorsun hemen gelirdim de şu an taksi bulamıyorum onu bekliyorum."
"Neredesin sen?""Demiştim ya sana Kıraç Bey büyük ve zor bir davayı bana devretti diye onunla ilgili görüşmeye gitmiştim biraz uzak bir yere şimdi Zekeriyaköydeyim"
"Tamamdır yakınlardayım ben konum at alayım seni."
"Gerçekten yakınlarda mısın bak kalkıp gelme sakın"
"Hayır ya hatta trafik olmazsa 5 dakikaya oralardayım"
"O zaman tamam,zaman kaybetmek istemiyorum çünkü"Emir dediği saatte gelip kornayı hafifçe çaldı Kumru da hızlıca arabaya bindi
"Ne kadar dakiksin öyle"
Emir gururla baktı "İstanbul'u avucumun içi gibi bilirim diyelim biz ona.E nasıl geçti görüşmen?"
Kumru üzülerek "Çok garip sanırım başaramayacağım"
"Kumru sen pes etmezsin hiç şimdi yapamam diyip kendini üzme"
"Hayır mesele o değil mesele Alp.."
"Alp'le mi görüştün sen o yurtdışında değil miydi?"
"Hayır dönmüş işte..hiç alışkın olmadığım bir ortamdı garip hissettim"
"Babanın bundan seni neye alet ettiğinden haberi var mı?"
"Baba deme Emir..amacı da bu zaten beni mesleğimden soğutmak ve başka bir yerde çalışmamı sağlamak ama ne olursa olsun onun istediği olmayacak"
"Ha ben uyuşturucu kaçakçısı belalı tiplerle uğraşacağım diyorsun yani yalnız mı gittin görüşmeye?"
"Emir saçmalama ben avukatıyım onların bana çok iyi davrandılar ilk gittiğimde öyle düşündüğün gibi tehlikeli değil ayrıca ben kendimi korurum."
"Umarım" dedi ve arabayı sürmeye devam etti
"Neymiş bakalım senin bahsettiğin son dakika haberi patlat bombayı?""Kudret Öztürk senin Alp'in annesi,hapishanede ayaklanma çıkarmış bir sürü yaralı var bu aleyhinize oldu dava için.Henüz basına yansımadı,yansıyacağını da sanmam güvenlik zaafiyeti var çünkü yayın yasağı getirirler büyük ihtimal."
Kumru telaşla "Ne diyorsun! Of bir beladan kurtulduk derken başka bir gelişme çıkıyor nasıl baş edeceğim ben bu davayı kazanmam imkansız!"
"Kazanmak gibi bir ihtimal olamaz artık Kumru zaten cezadan korksalardı suç işlemezlerdi.Belli ki arkalarında sağlam birileri var takma kafana Kıraç seni suçlayamaz.Gazeteye gitmeye gerek kalmadı o zaman evine mi bırakayım seni?"
"Evet lütfen.." Kumru evine geldiklerinde arabadan inip Emire el salladı ve içeri girdi.Vücudu stresten kaskatı kesilmişti.
Anahtarla kapıyı açtığında mis gibi yemek kokusu burnuna çarptı"Meral ben geldim.."
"Hoşgeldin hayatım ben de seni bekliyordum yemek hazır"
"Duşa girip geliyorum sen başla yemeğe"
Sakince banyonun kapısını açtı üstündekilerden kurtulup kendini sıcak suyun altına attı ve ne yapacağını düşünmeye başladı annesi bugün o girdiği ortamı görse anında Antalya'ya dönmesi için baskı yapardı lisede arkadaşları sigara içiyor diye onlarla buluşmasını istemeyen kadın bugün ona ot uzatan Alpi görse..neyse ben büyüdüm kendimi koruyabilirim dedi ve kafasından uzaklaştırdı bütün düşünceleri duştan çıkıp Meralin yanına gitti,yemeklerini yediler ve mısır patlatıp 2 broke girls izlemek için televizyonun karşısına geçtiler.Dizi izledikleri sırada telefonuna bakan Meral izlediği videoya şaşkınlıkla bakarken Kumru fark edip sordu"Meral ne oldu neye bakıyorsun"
Bir şey demeden ekranı gösterdi.
Videoda Alp'in barda biriyle olan sert kavgası vardı.Alp Adamın yüzünü mahvetmişti.Bar çıkışında da yanında birkaç kız ile magazine kaba davranarak çıktığı anlar vardı.
Kumru yine sinirlenmişti"İnanamıyorum ya dava sürecindeyken hala nasıl böyle olaylara karışabilir inanamıyorum!"
diyip eline telefonunu aldı Alp'i arıyordu
"Heh açmıyor açar mı hiç işi var!""Kumru tamam sakin ol senin yapabileceğin hiçbir şey yok olan ona olacak."
"Meral şu an umrumda olan tek şey kariyerim!" defalarca aramasına rağmen açmayınca sinirle telefonu koltuğa fırlattı
"Ben yatıyorum iyi geceler""İyi geceler canım"
Kumru yarın sabah 10'da olan Alp ile olan görüşmesini düşünüp sinirlerini kontrol altına aldı ve yorgun geçen bir günün ardından derin bir uykuya daldı.