ဒီနှစ်2021ခုနစ်ရဲ့အကောင်းဆုံးChampionဆုဟာလည်းTRACER85ကိုစီးနင်းတဲ့YAMAHAအသင်းရဲ့အတော်ဆုံးRACER Wang Yiboသာရရှိခဲ့ပေသည်။နှစ်စဥ်နှစ်တိုင်းလဲထိုချန်ပီယံဆုဟာအသက်၂၀ကျော်သာရှိသေးတဲ့Racerဝမ်ရိပေါ်လက်ထဲ၌သာရှိနေရစမြဲ။ရှိနေရအောင်လည်းထိုသူကအလွန်တရာမျှတော်သည်ပေကိုး.....
"Yiboရာ...နှစ်တိုင်းမင်းပဲရနေတော့တာပဲဆုတွေကထားစရာနေရာရောရှိသေးရဲ့လား"
အဖွဲ့ဝင်တူအကိုတစ်ယောက်ရဲ့စနောက်ပြီးလှမ်းပြောတဲ့စကားကြောင့်ထိုအကိုရှိရာသို့တစ်ချက်ရယ်ပြပြီးစကားပြန်ပြောလိုက်သည်.....
"အဲ့လောက်လဲမဟုတ်ပါဘူးGeရယ်....."အရမ်းပင်ပန်းနေပြီဖြစ်၍ထိုစကားတစ်ခွန်းသာပြန်ပြောရင်းအနားယူရန်အခန်းထဲသို့သာပြန်လာလိုက်တော့သည်.....
"ဟေ့ရောင်Yiboဒီနေ့ညတစ်ဝိုင်းနော်"
သူငယ်ချင်းဖြစ်သူBeiChenရဲ့ပြောစကားကြောင့်ထိုသူငယ်ချင်းရှိရာရှေ့နားသို့လှမ်းကြည့်ရင်းစကားလှမ်းပြောလိုက်ရသေးသည်။Wangyiboတို့ဒီနေ့အနားမယူတော့ပါဟင်းဟင်း......
"ကောင်းပြီလေအချိန်နဲ့နေရာသာငါ့ကိုပို့ထားလိုက်ညကျရင်ငါလာခဲ့မယ်"
"Ok!!"
WangYiboတို့အရမ်းပင်ပန်းနေပြီအရမ်းလည်းနားချင်နေပြီအခုကောဘယ်သူဘာအကြောင်းတွေလာပြောဦးမလဲ....ဘယ်သူ..!!!Wtf ဘာလို့သူဖြစ်နေတာလဲ?သူကလာစရာဘာအကန့်ရှိလို့လဲ?
"Yibo ပင်ပန်းနေပြီလား"
"ဘာလာလုပ်တာလဲ"
"စကားပြောတာကလည်းစိမ်းကားလိုက်တာ"
"ယဥ်ယဥ်ကျေးကျေးပြောနေစရာအကြောင်းလဲမရှိဘူးထင်လို့"
"..........."
"ကဲပါ ဒီနေ့Geနဲ့ညစာတူတူစားမလား"
"အဲ့လောက်ထိမရင်းနှီးတော့ဘူးထင်တယ်"
"ဒါပေမယ့်.......GeကYiboကိုဂုဏ်ပြုပေးချင်လို့"
"မလိုပါဘူး"
"မင်းအတွက်မလိုပေမယ့်Geအတွက်လိုတယ်လေ"
"ကျစ်.....ဘာလို့အဲ့လောက်တောင်လိုက်တွယ်ကပ်နေတာလဲ"
YOU ARE READING
Again(One Short)
Short StoryTitle= Again Author=AlexOlive(Err_Su) Cp=YiZhan #BJYXSZD💚❤️