ဒီနှဈ2021ခုနဈရဲ့အကောငျးဆုံးChampionဆုဟာလညျးTRACER85ကိုစီးနငျးတဲ့YAMAHAအသငျးရဲ့အတောျဆုံးRACER Wang Yiboသာရရှိခဲ့ပသေညျ။နှဈစဥျနှဈတိုငျးလဲထိုခနြျပီယံဆုဟာအသကျ၂၀ကြောျသာရှိသေးတဲ့Racerဝမျရိပေါျလကျထဲ၌သာရှိနရေစမွဲ။ရှိနရေအောငျလညျးထိုသူကအလှနျတရာမြှတောျသညျပကေိုး.....
"Yiboရာ...နှဈတိုငျးမငျးပဲရနတေော့တာပဲဆုတှကေထားစရာနရောရောရှိသေးရဲ့လား"
အဖှဲ့ဝငျတူအကိုတဈယောကျရဲ့စနောကျပွီးလှမျးပွောတဲ့စကားကွောငျ့ထိုအကိုရှိရာသို့တဈခကြျရယျပွပွီးစကားပွနျပွောလိုကျသညျ.....
"အဲ့လောကျလဲမဟုတျပါဘူးGeရယျ....."အရမျးပငျပနျးနပွေီဖွဈ၍ထိုစကားတဈခှနျးသာပွနျပွောရငျးအနားယူရနျအခနျးထဲသို့သာပွနျလာလိုကျတော့သညျ.....
"ဟေ့ရောငျYiboဒီနေ့ညတဈဝိုငျးနောျ"
သူငယျခငြျးဖွဈသူBeiChenရဲ့ပွောစကားကွောငျ့ထိုသူငယျခငြျးရှိရာရှေ့နားသို့လှမျးကွညျ့ရငျးစကားလှမျးပွောလိုကျရသေးသညျ။Wangyiboတို့ဒီနေ့အနားမယူတော့ပါဟငျးဟငျး......
"ကောငျးပွီလအေခြိနျနဲ့နရောသာငါ့ကိုပို့ထားလိုကျညကရြငျငါလာခဲ့မယျ"
"Ok!!"
WangYiboတို့အရမျးပငျပနျးနပွေီအရမျးလညျးနားခငြျနပွေီအခုကောဘယျသူဘာအကွောငျးတှလောပွောဦးမလဲ....ဘယျသူ..!!!Wtf ဘာလို့သူဖွဈနတောလဲ?သူကလာစရာဘာအကနျ့ရှိလို့လဲ?
"Yibo ပငျပနျးနပွေီလား"
"ဘာလာလုပျတာလဲ"
"စကားပွောတာကလညျးစိမျးကားလိုကျတာ"
"ယဥျယဥျကြေးကြေးပွောနစေရာအကွောငျးလဲမရှိဘူးထငျလို့"
"..........."
"ကဲပါ ဒီနေ့Geနဲ့ညစာတူတူစားမလား"
"အဲ့လောကျထိမရငျးနှီးတော့ဘူးထငျတယျ"
"ဒါပမေယျ့.......GeကYiboကိုဂုဏျပွုပေးခငြျလို့"
"မလိုပါဘူး"
"မငျးအတှကျမလိုပမေယျ့Geအတှကျလိုတယျလေ"
"ကစြျ.....ဘာလို့အဲ့လောကျတောငျလိုကျတှယျကပျနတောလဲ"
YOU ARE READING
Again(One Short)
Short StoryTitle= Again Author=AlexOlive(Err_Su) Cp=YiZhan #BJYXSZD💚❤️