eger dogru sozlu kimselerden iseniz ozaman ona benzer bir surede haydi siz getr

386 6 5
                                    

Bu yüce yaratıcının siz ölümlü ruhlara duyurduğu bir bilgidir. O  kendi diyarında sizin düşünüp algılayamayacağınız işlerle uğraşmaktadır. Hiçbir canlıyı kendini sezebilecek nitelikte varetmemiştir.  Vareden’in , başlatan’ın hiçbir yaptığının nedeni  ve sonucu  tahayyül edilemez,  insanlar bunu bilinmez diye  nitelendirir.  İstese size ona  yönelebileceğiniz bir isimde söylerdi.  Ancak  sizin ona isim vermeniz onu hoşnut etmektedir. Vareden, sizin anladığınız manada ne bir  suret  nede  çağırılmak için bir isim takınmıştır.

Binlerce yıldır insanlar birbirlerini izleyip O’na çeşitli isimler takmışlar, Hep  onun ağzından konuşmuşlardır.  Üstelik kendini  elçi diye niteleyen  kimseler,  yaratıkların bulunmadığı bir kuytuda düşüncelerini  yazıp bu  tanrının sözüdür.  Bu  sizi yaratanın sözüdür.  Diye nesiller boyu cahil insanları kandırmıştır. Artık insanlar olması gereken seviyeye gelmiş ve  yaratıcı, yeninesillerin akıllarına bu düşünceleri sokmuştur. Bende onlardan biriyim

Eğer sizi yaratan yüce gücün size benzeyen sıradan bir yaratıkla üstelik arada birde aracı kullanarak, ne kadarda aşağılayıcı. Sizin akıllarınıza yıllar geçtikce mükemmelleşecek şekilde yaratan varlığın  hala birşeylere ihtiyaç duyduğu masalınamı inanıyorsunuz.

“Bilinki bu dünya sizin içinde, benim içinde bir oyundur. Lakin ben  sizin yaratıcınız olarak bu cümleyi birinin yazıp insanlara duyurmasını asırlardır bekliyorum.”  Derdi  yüce yaratıcı oyunu bitirmiş olsaydı… Zaten bu oyun biz onu anlayıp kavradıktan sonra bitiyor.

Bu yazımla eğerki tanrı diye bişey varsa o da ancak benim yukarıda yazdığım formattadır. Bunu neden yazdım;  bi surede diyorki “hadi bir surede si getirin” dediği için yazdım.

bir surede ben getirdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin