·°1. ßølûm°·

60 13 4
                                    

Önemli!! Bu not bu bölümle ve sonraki bölümlerle ilgili çok onemli!!!

Şimdiden uyarayım spoiler verenler engellenecektir. Empati kurun lütfen.

Arkadaşlar bu bölüm ana karakterimizin hayatında neler oluyor?

Ana karakterimizin hayatı nasıl?

Vb. Şeyleri anlamanız içindi hayatını bilmeniz, en önemlisi karakteri benimsemeniz Içindi. Yani


Arkadaşlar bölümü yukarıdaki şarkı ile yazdım bu benim 2. Kitabım ama burdaki ilk kitabım umarım beğenirsiniz,  ama lütfen yardımlarınızı esirgemeyin burda bir emek veriliyor. 5 dk da yazdım bitti işi değil bu, kaç saat harcanıyor burada, lütfen yardımlarınızı esirgemeyin

***__***

Sabah gözüme güneşin yaydığı ışık ile uyanmak çok istedim hayatım boyunca.

Fakat değil güneş, odam banyodan küçük bir şey. En kötü odaların yanindan bile geçemez siz düşünün artık.

Ah, bu arada ben Arya KOLCAY
Karanlıkların kraliçesi...
17 yaşındayım

Size bir betimleme yapayım hemen.

Zemin full soğuk.bildiğniz araba yolunda olan betondan. Bir insaf edipte bir halı bile koymadılar.

Odanın tabanı full rutubet. Köşelerde örümcek ağlarında, örümcekler, artık ailem oldular. Her gece dertleşiyorum. İnanın bana bazı insanlardan çok daha iyilerdir.

Neyseki 3 ay sonra okulun yurdunda kalıcam. Annem artık beni bu evde istemiyormuş muş çok merakıyım zaten sizin hizmetçiniz olmaya! 10. Sınıfım 20 li günler kaldı, kurtuluyorum bu insanlardan. Geceleri uyumayıp sabaha kadar ders çalışıyorum ve işin ucunda zekiliğim de olunca okulun 2. Si oldum 1. İse gerçekten hiperzeka bir çocuk 11. Sınıf önüne ne koyarsanız yapıyor fakat burs sınavlarına nedense katılmıyor. Hocalar çok denedi ikimizide göndermeyi. Benim durumum belli göndermezler.

Sabahları saat 6 da kalkıp evi temizliyorum, okula gidiyorum, işe gidiyorum, akşam yemek hazırlayıp yemeden odama gönderiyorlar, 4 e kadar ders çalışıyorum 2 saat uyuyorum sadece. İnsan alışıyor. En kötüsü de bu zaten. Alışmak...

Ha birde işten eve geldiğimde. Güya babam(!) olan adamın bana olan işkencesini çekiyorum. Sustum diye her seferinde daha çok zorladı. Ağlamadım diye... Neyse boşverin.

Saat 6:03

Yattığım yatak dışındaki nesneden kalkıp odada bulunan küçük çeşmede elimi, yüzümü yıkadım.

Üstüme beyaz, sol üstte logosu olan okul tişörtünü, altıma beyaz, sarı, gri çizgili okul eteğini geçirip, kahvaltı hazırladım. Kendime kosede birşeyler ayırıp sarı-beyaz çantama koydum. Ağzıma üç, beş bişey atıp salona geçtim. Aslında durumumuz baya iyi. 19 yaşındaki ablam Deniz ve ikizi Poyraz SALKAN Kolej' ine gidiyorlar. Ben ise devlet okuluna gidiyorum.

Ailem oldum olası beni hiç sevmemiştir. Onlara ne yaptığım hakkında hiçbir fikrim yok.

Ben bunları düşünürken salon, banyo, yemek odası vs. Yerleri duzenledim. Saat e bakmak aklima geldiginde, dedem'in bana aldığı saat'e baktığımda 7:36 olmuş. Ders saat 7:50 de Ada ile internet cafe de buluşacaktık.

Sırların ArdındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin