LetaCaceres

16 6 0
                                    

Witajcie, kochani!
Miło mi, że w końcu mogę się z wami oficjalnie przywitać. Wielu z was może nadal mnie nie znać, bo w Sabacie jestem dopiero od kilku miesięcy. Dlatego serdecznie witam, jestem Leta Caceres, chociaż ze Szczytów Wattpada możecie znać mnie z imienia Julia. 

Jestem spod znaku lwa i jak na niego przystało, zawsze staram się dążyć do obranych celów. Chociaż niekiedy mogą wydawać się naprawdę szalone. Zwłaszcza, gdy wpadnę na jakiś pomysł w samym środku nocy. 

Zdecydowanie jestem typem nocnego marka. W środku nocy robię wszystko, oprócz spania. Staję się wtedy najbardziej kreatywna i produktywna, i większa część moich tekstów powstaje właśnie wtedy. Chociaż w parze idą niekiedy głupie pomysły, które w większości przypadków  realizuję.

Może z początku znajomości wydaję się nieśmiała i cicha, ale zapewniam, że to tylko pozory. Jestem jak mój stary laptop, który zanim zacznie dobrze działać, musi się najpierw rozgrzać. Jestem najbardziej gadatliwą osobą na świecie, a tematy wyciągam z rękawa jak szalona. Chociaż nie wiem, czy to zaleta, czy wada...

Jestem także autorką bloga, któremu najchętniej poświęcałabym każdą wolną chwilkę. Jako miłośniczka książek (głównie romantycznych i fantastycznych) piszę recenzje, w których chcę przedstawiać samą prawdę, bez żadnego owijania w bawełnę. 

Moja cecha bycia towarzyskim daje się we znaki, kiedy przeprowadzam wywiady. Zawsze staram się, aby i autor miał z tego zabawę, a sama rozmowa nie kończyła się na "pytanie, odpowiedź, pytanie odpowiedź" i tak w kółko. Takim sposobem wywiad, który miał trwać pół godziny trwa godzinę... Ale liczę, że żaden autor nie ma mi tego za złe.

Życzę każdemu miłego dnia!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 23, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Wiedźmy Górskich Szczytów - Oto myWhere stories live. Discover now