"Live version"
Тайлбар:
"Хичээлийн жил дуусаж чи төгслөө. Тэд чамд зориулаад..."|Choi Hyunsuk|
Htunsuk: Aigoo, энэ жоохон охин чинь ийм хурдан төгсчхөж байгаа юм уу? Ахынхаа сайн дүү, багш нарынхаа итгэлт шавь нь байдагт баярлалаа.
|Park Jihoon|
Jihoon: Баярын мэнд, ах нь чамд амалсан ёсоороо машин авч өгнө өө. Харин улам сайн сурах хэрэгтэй шүү за?
|Yoshinori Kanemoto|
Yoshi: Хатагтай Канемото ийм хурдан том болоод төгсчих гэж. Анх юу ч чадахгүй нэгдүгээр ангийн хүүхэд байсандаг.
|Kim Junkyu|
Junkyu: Миний дүү одоо оюутан боллоо. Тэгээд төгсөөд нэг хар юм гэртээ дагуулж ирнэ. Дараа нь хуримаа хийж хүүхэд төрүүлэх байх. Хүүхэд нь ч бас том болоод төгсөөд, чи өтөлж нас барах нь ээ?
Амны бэлэггүй дурак шүү🤪
|Takata Mashiho|
Mashiho завгүй цагийн хуваариас болоод ирж чадаагүй. Харин баярын мэнд хүргэсэн бичлэг явуулжээ.
Бичлэг эхлэх
Гэнэт солиут буудан, Mashiho гарч ирээд: Дүүдээ сургуулиа төгссөний баярын мэнд хүргэе. Ах нь очиж чадаагүй ч гэсэн сайхан баярлаж байгаа гэж найдъя. Дараа нь хоёулаа хамт гадуур гарах болохоор хүлээж байгаарай, хайртай шүү.
|Yoon Jaehyuk|
Jaehyuk: Ах нь анх төгсчхөөд ганц л зүйл бодсон. Би сонгосон мэргэжлээрээ өөрийгөө илэрхийлж чадах болов уу? гээд. Харин одоо ах нь teume нарынхаа хайртай Jaehyuk болсон. Тиймээс чи ч бас өөрийгөө илэрхийлж чадах мэргэжлээ сонгоорой. Баярын мэнд.
Written by Park Seol
@Teu_hi
-2021.05.14
YOU ARE READING
Treasure reaction | ORANGE
FanfictionЧиний ах Treasure... ︎2021.03.29 ꨄ𝘼𝙡𝙡 𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙧𝙚𝙨𝙚𝙧𝙫𝙚𝙙 @𝙏𝙚𝙪_𝙝𝙞