Ma igazán elfáradtam. Mindenben. Az osztályfőnököm tizenegy és fél kört futtatott velem testnevelés órán, utánna pedig ingafutás felmérőt csináltuk. Olyan izomlázam van, mint még soha. A lábaim nagyon fájnak. Anyám ma megint megvert, kötések és zúzódások vannak mindenütt a testemen. Alig tudok lépni, azt érzem, hogy mindjárt összeesek. Döglene már meg az a rohadt barom ofő. Kettőt látok mindenből, alig élek. Holnap pedig kelhetek megint hatkor, mikor nem alszok egész este, csak sírok, sírok és sírok. Elmentem fürdeni, de anyám azt mondta, hogy ne zuhanyozzak sokáig, mert neki ez pénzbe kerül. Hát igaza van. Ha az összes pénzét piára, cigire meg drogokra költi, tényleg nem lesz pénze fizetni a vizet. A zuhany alatt azon gondolkozom, hogy mikor vetek véget ennek. Nem akarok így élni, de ez senkit sem érdekel, úgyhogy marad az életem ilyen. Kiszálltam a zuhanyzóból, majd lefeküdtem aludni. Reggel felkeltem, felöltöztem, majd elmentem iskolába. Nem ettem reggelit, mert anyám ha lent van, még meg is ver. Kimásztam az ablakon, és sétálni keztem a suli felé. Nem voltam feltűnő gyerek sosem. Sosem figyeltek fel rám, mindig úgy el vegyültem a környezetemben. Ez jó is így, gondoltam magamban, majd bementem az osztályterembe. Matekkal kezdünk hétfőn bazdmeg. Most látom, hogy kedden is. Ki volt az az okos, aki ezt kitalálta? Majd bejött egy ismeretlen faszi. Nagyon kicsike volt, még én is nagyobb voltam nála pár centivel, pedig a tornasor legvégén állok.
-Jó reggelt diákok, a nevem Levi Ackerman és én leszek az új osztályfőnök, mert az előzőt elcsapta egy autó.
Végre egy jó hír, viszont a hátsó padsorban ültem, és előttem mindenki nevetgélt.
-Mit nevettek hülyék?
-Tanár úr, maga olyan mint egy kertitörpe!
Az újdonsűlt tanárunk olyan léptekkel kezdett a srác felé menni, hogy még én is megilyedtem, pedig én egy szót sem szóltam.
-Ide figyelj, ha még egyszer egy rossz szót is hallok, esküszöm, hogy megverlek!
Elég durva a tanárunk, de jobb, mint az előző.
-Most pedig, mivel tudom, hogy a matek nagyon unalmas, egész órán ismerkedni fogunk. Mindenki elmondta a nevét, ahogy én is. Majd beszélgettünk ilyen iskolai dolgokról. Majd kezdődhetett a következő óra. Magyar irodalom volt, és már napok óta nem aludtam jól, úgyhogy sikerült bealudnom. Igazán szuper vagyok! Arra ébredtem, hogy a padtrársam szólongat engem, hogy keljek fel. Csodák csodájára azt láttam, hogy Mr. Ackerman felém közeledik. Végem van.
-Elmondanád Emily hogy miért alszol az órámon?
-Bocsánat tanár úr, nem fordul elő még egyszer.
Majd elkezdtem írni azt, amit a füzetembe kellett. Hirtelen megint megszólalt Mr. Ackerman:
-Gyere a folyosóra ki velem egy kicsit légyszíves!
Mit akarhat? Most mit tettem? Ellenkezni nem akartam, így mentem vele ki a teremből...
YOU ARE READING
Szerelmem egy tanárral[Levi x Reader]
Mystery / ThrillerA neved Emily Brown, akit az anyja folyton vert, bántalmazott, apád meghalt, anyukádra maradtál. Utálod a tanáraidat, az osztálfőnököd autóbalesetet szenved, és új ofőd lesz, akivel egy új életet kezdessz. Egy új közös életet. Jó olvasást!