Proloog + Rollen.

56 3 0
                                    

Na de ontdekking van de mythische wezens zoals wolven, vampieren, heksen,zeemeerminnen en elfen, is er een heel nieuw groot land vrijgemaakt voor mythische wezens. Ze waren verplicht om daar heen te gaan. In het begin was het een grote chaos, maar uiteindelijk is het land in verschillende districten ingedeeld en onder leiding gezet door mensen. Die houden hun in bedwang en doen onderzoek naar hun afkomst. De mythische wezens krijgen geen vrijheid en de meesten (of speciale) worden onderzocht. Samen maken alle mythische wezens een verdrag om samen de mensen uit te schakelen. Zal het hun lukken?

*~~*~*~*~~~*~*~*~~*

Foto's meiden in het begin boven de tekst. Jongens komen later.

Happy: Wolf,16 Wolvenvorm zie je op de kaft.

Fiona: Elf, 16 jaar.

Lilly: Heks, 15 jaar.

Damon: Vampier, 147 jaar.

Lillian: Wolf, 17 jaar.

Dawi: zeemeermin, 15 jaar.

________________________________________
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt worden door middel van druk, fotokopie, microfilm of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de schrijver. Alle in dit verhaal voorkomende personen zijn ontleend aan de fantasie van de schrijver. Elke gelijkenis met bestaande personen berust op toeval.:~)

The Wild Wolves~ Storm -On HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu