H.2~ Pokerface en Cheeseburgers.

20 4 0
                                    

P.o.v. Happy.

Ik draai me om en ik zie de koning en veel politieagenten die gasmaskers op hebben. Ik vraag me af waarom, maar mijn vraag word snel beantwoord als er overal slaapgas gespoten word. Voor mij zie ik de Alpha inzakken en ik ren er snel heen om hem op te vangen. Dat lukt. Voorzichtig leg ik hem neer op de grond. Om mij heen zakt iedereen langzaam in. Ook mijn vrienden. In paniek kijk ik om mij heen. Rustig Happy, paniek lost niks op. Al snel kalmeer ik weer. Nu pas merken de mensen mij op en kijken naar mij. Een van hun, een gespierde jongen, rond de 22 ofzo, pakt touw en een spuit uit zijn zak en loopt op mij af. Langzaam loop ik naar achteren, maar ik struikel en val op de grond. De jongen trekt een sprint en rent naar mij toe. Ik wil opstaan, maar voordat ik wat kan doen drukt hij me naar beneden. Ik sla hem in zijn gezicht, maar hij drukt het spuitje in mij. Het is dus een verlammingsspuitje. Ik voel mijn hele lichaam slap worden en hij bind mijn handen en voeten vast. Dan hij tilt me op. "Ik zorg wel voor haar, gaat u maar alvast." Zegt hij tegen de koning. De koning knikt en gaat met zijn lijfwachten weg. De politieagenten slepen de slapers mee. De jongen die mij vasthoudt loopt naar zijn auto. Hij opent de deur van de achterbank en legt mij neer. Dan gooit hij de deur dicht en gaat hij zelf voorin zitten. Hij doet zijn gordel om en start de auto. "Gaat deze rit nog lang duren?" Vraag ik terwijl ik gaap uit verveling. "Ja." Antwoord hij kortaf.

*~*~~*~~~*~~*~*

Om de tijd te doden zit ik vragen te stellen. "Oké.. om te beginnen, hoe heet je?" Vraag ik. "Mijn naam is Jake." "Aha. Heb je broers, zussen, of broertjes of zusjes?" "Ja, 2 broers, 1 zus en een broertje." Antwoord Jake. "Waarom nam je mij mee in jouw auto?" Vraag ik nieuwsgierig. "Omdat ik er ook heen moet en liever met gezelschap dan zonder!" Ik knik en maak een begrijpend geluidje. "Ben je single?" "Nee ik ben album" grapt hij. Ik hou me in om niet te lachen en ik zet een pokerface op, maar het ziet er raar uit denk ik, want Jake ligt in een deuk. "Zo, is het grappig ofzo?" "Eigenlijk wel ja." En alsof het getimed is, gaat mijn maag heel hard knorren. Ik schaam me er best voor, en word rood. "Maakt niet uit hoor, heb ik ook wel eens. Hier is een McDonald, ik haal wel wat voor je, wat wil je?" Vraagt hij en trekt zijn wenkbrauw op. "CHEESEBURGERRR" "oké die is duidelijk." Grinnikt Jake. Hij zet zijn auto keurig op een parkeerplek en doet de deur open. Hij draait zich om. "Ik ben zo terug."

*~*~~*~~~*~~*~*

"Ik ben er weer" zegt een vrolijke stem. "Hmm wat?" Zeg ik terwijl ik gaap en in mijn ogen wrijf. Jake legt voorzichtig een cheeseburger op mijn schoot. Meteen val ik aan op mijn eten. Jake kijkt mij met een open mond aan. "Wat? Nog nooit een meisje zien eten?" "Tuurlijk wel, alleen niet zoals jou." Ik glimlach en neem nog een hap. Als ik mijn hap op heb komt Jake plotseling heel erg dichterbij. Mijn hart slaat een slag over en gaat sneller kloppen. Wat doet hij? Zijn hand gaat naar mijn wang en hij veegt erover heen met zijn vinger. Dan brengt hij zijn vinger naar zijn mond en likt het af. "Er zat ketchup op je wang." zegt hij. Mentaal geef ik mijzelf een facepalm. Tuurlijk gaat hij mij niet zoenen, wat denk ik wel niet?!?! Het is een tijdje stil. "Oke ik ga weer verder rijden." Ik knik weer en zo vervolgen we onze reis.

_______________________

Vragen, opmerkingen of zie je foutjes? Stuur mij een persoonlijk bericht op WP en ik zal het beantwoorden.

Vote~comment~follow?

The Wild Wolves~ Storm -On HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu