~ 1 ~

439 21 66
                                    

Na początek informacje:
Takie - momenty z książki dodane przeze mnie związane z książką.
Takie - sny bochaterów, notatki, wspomnienia itp.
Takie - informacje od autorki pod koniec, na początku oraz wyjaśniające w trakcie.
Takie - normalny tekst.

Stan książki:
♡ - w trakcie pisania
☆ - skończona
♧ - zawieszona

Informacje zawarte w książce nie są prawdziwe.

Przedstawienie bohaterów
Główni:

~ Thorek
Imię - Stasiek
Lata - 22
Szkoła - studia
Miejsce zamiesznia - Londyn/Warszawa
Praca - streamer

~ Ewron
Imię - Kamil
Lata - 25
Szkoła - brak
Miejsce zamieszkania - Warszawa
Praca - streamer

Drugoplanowi:

~ Blaszka
Imię - Łukasz
Lata - 20
Szkoła - studia
Miejsce zamieszkania - Warszawa
Praca - streamer

~ Diables
Imię - Dawid
Lata - 24
Szkoła - brak
Miejsce zamieszkania - Warszawa
Praca - streamer

~ Skkf
Imię - Florian
Lata - 24
Szkoła - brak
Miejsce zamieszkania - Warszawa
Praca - streamer

Pozostali:
~ Nexe
~ Yoshi
~ Mandzio
~ Zuzia
~ i inni

W książce jest tylko pov. ewron i thorek

Zapraszam do czytania!

---------------------------------------------‐--
Pov. Thorek
Wstałem z jak zwykle z świetnym humorem. Lekcje tym razem miałem o 9 czasu polskiego, dlatego mimo, że musiałem wstać wcześnie to wyrobię się na stream. Stream będzie z kwadratowej, bo i widownia i ja lubimy tą serię. Chwilowo mieszkam w Londynie w akademiku, ale zamierzam wrócić do Polski. Jak tylko zacznie mi się przerwa wakacyjna.

Postanowiłem, że zamówie sobie jakieś śniadanko, bo nie chciało mi się nic gotować. Mimo, że gotowałem całkiem dobrze.

Była 8:22 kiedy uber zadzwonił mi do drzwi. Odebrałem jedzenie, zjadłem je siedząc na kanapie i ruszyłem na lekcje.

14:00

Postanowiłem, że póki jeszcze nie mam streama wejdę na discorda i z kimś pogadam. Na kanałach głosowych nikogo nie było więc wszedłem na max dwa i postanowiłem, że sobie poczekam aż ktoś do mnie dołączy.

Po dłuższej chwili na kanał wszedł Kamil. Jest to mój najlepszy przyjaciel i często razem gadaliśmy. Każdy jego stream był prowadzony ze mną.

- Cześć Stasiu - Zaczął rozmowę Kamil.

- Cześć Kamilku, jakie dziś plany? - Zapytałem.

- Szczerze mówiąc nie wiem. Czekam na jakąś ciekawą gierkę żeby móc pograć na streamie, bo już nie ma nic ciekawego do grania. Dobrze, że kwadratowa jeszcze nie umarła, ale pewnie prędzej czy później to się stanie, nie uważasz Stasiu? A co u ciebie? Jak w Anglii? Kiedy wracasz? - Chłopak ewidentnie miał dużo pytań. W końcu dawno nie gadaliśmy, bo miałem dużo pracy na studia.

- Kwadratowa zapewne umrze niedługo, bo admini robią coraz głupsze eventy. Mam w planach wrócić w czerwcu. - Odpowiedziałem mu na pytania. - Wynajmę jakiś hotel, bo mieszkania w Warszawie nie mam. Gdyby nie streaming nie mógłbym wrócić ani się tutaj uczyć, bo te studia 9 tysięcy dolarów kosztują więc nie wyżyłbym chodząc do ,,normalnej" pracy.

- Streaming to naprawdę super sprawa. Można się odstresować i odpocząć od codziennych problemów. Co ty na to żebyśmy do baru wyskoczyli kiedy już przyjedziesz? - Zaproponował mi Kamil i się zaśmiał.

Thorek x ewron (♡)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz