Deniz'in ağzından
" Ada şimdi ev daire iki katlı banyo ve mutfak ortak ve alt katta. Alt kat tutulduğu iin üst katı tutmak zorunda kaldım." Ada ile kiraladığımız eve doğru giderken arkamızdan değişik tipli üç serseri geliyordu. Ve şuan aramız-
*çığlık*
"Ada!" Boğazımı acıtacak şekilde bağırıken bi el çantamı aldı ve gömleğimi yırttı.
"Deniz!" hissettiğim eller bi anda kulağımı dolduran bu tok erkek sesine bıraktı. Melih ve Yaşar.
Yanıda diz çöken Melih'i aldırmadan Ada'nın yanına koştum. "Ada, kardeşim hadi uyan! Ada"
Yaşar Ada'nın üstünde paramparça olan kıyafetlerin üstüne ceketini giydirdikten hemen sonra kucağına alarak bir yere götürmeye başladı. Ben hala kaldrımın kenarında otururken Melih tişörtünü çıkarttıp bana uzattı. Şuan kafam dağınık olmasa kesinlikle Melih'in vücudunu izliyor olurdum.
İkimizde konuşmuyorken Yaşar ve Melih'i takip ediyodum.
Ama binanın kapısından girerken kesinlikle tesadüf olduğunu düşündüm.
Fakat 09 no lu kapının önünde durdular ve Melih kapıyı açtı. En son ben girmiştim. Salonun ortasında daireyi izlemekle meşguldüm. Modern döşenmiş salon, American tarzı açık mutfak, Batar tarzı üst kat... Burası bizim tuttuğumuz daire.
"İşte burası da bizim evimiz" Melih'in sözleriyle ona döndüm ve birkaç adım attım sadece kendime güvendiğimi ve emin olduğumu göstermek için. "Bu evin üst katını biz tuttuk.ADA VE BEN!! " Sonlara doğru sesim gibi kendimde titriyordum. Melih tam ağzını açtığı sırada Ada'nın sesini duydum.Hemen yukarı çıkarken sesin geldiği odayı bulmaya çalıştım. Ve bir odaya daldım. Bingo.
Ada Yaşar'ın tepesinde boğmaya çalışıyordu. Yanlarına gidip ayırmaya çalıştım ama Ada karnıma tekme atınca yerde cenin pozuzyonunda kaldım.
Melih Ada'nın suratına su atınca Ada ağlamaya başladı. Karnımda oluşmaya başlayan morluğu düşünmeden Ada'nın yanına gittim.
Erkeklere olanları alattım.
*
Şorrt ve kemik badilerimizle pizzalarımızın içine düşerken adım sesleri duyunca başımı bile kaldırmadım. "Heyy! Orda dur bakalım burda biz varız." Boxerlı Yaşar konuştu " Burada iki erkek var ve amacınız ..." İkisininde bakışları aşağı kaydı.HAYIR. BAKMICAM.
"Yeter! pizza mı yiyemiyorum! Yemeğimle aramdan çıkın!" dediğimde Melih "Ben bile mi?" "Senin ne haddine ve EVET sende.NOKTA"