2.Bölüm Spor Dersi

93 3 0
                                    

Deniz'in Ağzından

Tam 10 dakikadır Ada'yı sınıfta bekliyorum. Yeter! Hangi okulda bir tane soyunma odası olur... Neyse ya ben üstümü değiştiriyim Ada'yı bulurum.

Beden için mavi şortumu giyip tişörtümü çıkarırke... "Sen napıysoun ya!" Yan sıramızda oturan Melih "Pardon! Fiziğin güzelmiş" Ben giymem gerekern tişörtü üstüme tutarken "Off çıksana SAPIK!" Kapıdan çıkarken " Tamm ama Aykut hoca beni seni bulmam için Yaşar'ı da Ada'yı bulmam için yolladı. Kapıda Bekliyorum. " Tam bir şey demek için ağzımı açtığım sırada gürültüyle kapıyı çarptı.

Koridorda ilerleyip bahçeye doğru giderken " Lütfen 5 dakika önce gördüğün şeyi unutur musun?" Beni duvara itip bileklerini kulaklarımın hemen yanına koyup " Canım sende şu şortlardan vazgeç herkes sana bakıyor." Ben kolunun altından kaçıp tam arkamı dönceğim sırada dil çıkartıp bahçeye koştum.

1 ders boyunca Ada'ya olanları anlattığım için fazlasıyla fiziğimizi göstericek şekilde voleybol oynuyorduk. En sonunda Yaşar ve Melih yanımıza gelip "Siz bizi sinir mi etmeye çalışıyosunuz?" Ada ve ben çoğu kişinin sinir oldu bizim de sevdiğimiz şeyi yaptık. Aynı anda konuşmak." Tabiki de"

Aykut hoca bize bağırdıklarını duymuş olacak ki "Siz dördünüz diğerleriyle birlikte futbol oynucaksınız." Yine aynı anda "Bizde mi ?" "En iyi 2 futbolcumu ayarttığınız için EVET SİZDE."

Ada'yı yanıma çekip "Kanka bunlar galiba bizi futbol oynarken görmediler" "Aynen, canısı biz futbol hastasıyız." "O zaman oyuna kadar rol yapıyoruz." Rol yapmaya hemen arkaya köpek yavrusu bakışlarımızı atarak başlıyoruz. Yaşar ve Melih ellerini birbirine sürterek "çok eğlenceli olcak" dediklerinde gözlerimi devirerek sahaya yürümeye başlıyorum.

OfsaytHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin