Ik zucht en loop weg van haar kamer. Kan ze nog meer gillen. Ik kom thuis voor mijn rust. Ik word gek van al die gillende meiden, die zich fans noemen, en dan krijg ik er thuis ook nog één. Oke tot nu toe leek ze niet echt fan, anders begon ze wel te gillen toen ze me zag. Niet dat ik mijn fans haat, ik vind ze geweldig. En ik hou absoluut van ze, maar al dat gillen van hun. Ik draai me terug en steek mijn hoofd door haar deuropening. 'Ben je fan?' vraag ik snel. Ze trekt een vies gezicht en ik weet voldoende. BieberHater blijkbaar, anders keek ze niet zo vies. Ik zucht en loop de trap af naar beneden. In de keuken is mijn moeder bezig met het maken van eten. 'Wat was er aan de hand?' vraagt ze als ze me beneden hoort. 'Een zwembad,' zucht ik en plof op de bank. Ik zet de tv aan waar een basketbal wedstrijd begonnen is. 'Justin, zet het geluid eens wat zachter. Ik kan mezelf niet eens meer horen denken.' Ik pak de afstandsbediening en zet het geluid zachter. Met haar handen in een doek komt ze de kamer ingelopen. 'Het komt wel goed Justin. Je gaat het wel overleven met haar.' Ik zucht. 'Dat hoop ik dan maar. Als ze me vannacht wakker gaat gillen schop ik haar het huis uit.' 'Nou Justin, schaam je.' Boos kijk ik mijn moeder aan. 'Hoe had ze ooit kunnen verzinnen om een meisje in huis te nemen. Het jaar dat ik rust heb en niet op tour hoef neemt mijn moeder een meisje in huis. 'Ze is echt gezellig,' probeert mijn moeder nog. 'Nee ik zie het,' brom ik en grijp weer naar de afstandsbediening. 'Laat dat,' zegt mijn moeder streng en pakt het af. 'Ik ga Christian,' zucht ik en sta op. Ik moet hier echt weg. 'Voor het eten thuis!' roept ze nog na terwijl ik mijn jas pak. 'Prima!' roep ik terug en loop de deur uit.
JE LEEST
Driving Me Crazy [BieberStory]
FanfictionMet tranen in mijn ogen kijk ik naar mijn blog. Ik druk op opslaan en mijn blog staan online. Waarom moet ik hier weg? Waarom doen mijn ouders me dit aan? Ik hoop dat ze snel reageren om dit te overleven, want ik ga vanavond al weg. Mijn koffers sta...