Pov Shiya:
Merg de mai bine de 25 de minute si nu-i nimic interesant! -w-
In ritmul asta nu voi putea castiga.. De ce am intrat in jocul asta? De ce am venit cu ideea asta defapt? Sunt tare tampita -_-.
Shiya: Pe bune! Niciun parc , magazin , mall , restaurat ceva.. ORICE!
.
.
.
Mergand asa , si vorbind singura dupa cum se vede ^_- treceam pe langa o straduta cam intunecata si este.. Destul de infricosatoare. Se auzeau niste sunete ciudate de acolo.
Shiya: Pisici proaste! -_-
Am continuat sa merg.. Dar nici doi pasi nu am facut ca acelasi sunet sa auzit iar. Asa ca [ , ] curiozitatea mea de pinguin hiperactiv nu ma parareste niciodata. :(
Am intrat pe acea straduta infricosatoare si intunecata , dar chiar si asa ma simteam comod in acel loc destul de.. Bizar cred.. Oricum , am ajuns in capatul stradutei unde se afla o persoana destul de ciudata ( brusc mi-am amintit se Ines ) care cred ca tinea un cutit in mana.
Am vrut sa ma intorc sa nu intru in probleme din prima zii.. Dar nu am avut noroc. Cand am dat sa ma intorc am dat peste niste pisici ( de data asta chiar au fost pisici ._. Incep sa le urasc. ':) ) care au mienuat mult prea tare si toate privirile s-au intors asupra mea -w-
( am zis priviri deoarece in acel moment trecea o masina care a luminat straduta , iar cadavrele de pe jos , aveam impresia ca ma priveau :> )
- Nu-i politicos sa tragi cu ochiul.
Shiya: Nu-i politicos sa nu te prezinti.. -_-
- Hmm , cam mult sarcasm pentru o pitica ca tine.
Shiya: Nu sunt pitica , oricum vad ca nu ajungem nicaieri. Ma numesc Shiya Gray , nou venita si primul tau martor viu presupun.
- Ma numesc Jeff the Killer , criminal in serie si ai fost primul meu martor >:)
In urmatoarele cred ca 6 secunde ( sau cat sa clipesc eu de 2 ori , si da , imi ia 6 secunde sa clipesc de 2 ori -_- ) era in spatele meu cu acea lama rece a cutitului amenintandu-mi gatul.
Jeff: Ultimele cuvinte?
Shiya: 3 chiar. Guma-de-Mestecat! ( pe bune.. Chiar si in momente ca astea , sarcasmul nu ma lasa , oricum se pare ca mi-am cautat sfarsitul :< )
Dar NU! Eu fiind Mister Karate trebuia sa fac ceva nu? Asa ca am inceout sa ma smucesc si sa incerc sa il lovesc cu minunatul meu blestemat cot dar nuu.. Trebuia sa fie el mai inalt , puternic si solid ca mine -_- ai dracu' criminali experimentati!
Totusi asa am reusit sa ajung la cutitul care nu il las niciodata , care i-am taiat cartile "amintire" ale lui Ines si care mi-a lasat cateva zgarieturi pe picior de la acele smucituri. Cum sa nu il iubesti? ( si Ines crede ca e ciudat.. Pff :> )
Eu in continuare cu lama cutitului la gat , lasandu-mi probabil viitoare cicatrici.. Am incercat sa ii infig cutitul in frunte! Mwhahaha! >:D ( ingnorati-ma , probabil oboseala din avion si ora asta tarzie )
Dar.. Ceea ce nu am realizat eu este ca el mai are o mana ( Evident Shiya , ca doar nu e ciung . un om normal are 2 maini. De pe ce lume vin? ) si mi-a prins mainile si imobilizandu-ma complet.
Nu mai am nicio cale de salvare .. -_- fuck politica! ( ma si ajuta asta acum ) ce ar trebuii sa fac.. Asa zisul "Jeff" este exact in spatele meu cu o lama la gat si mainile ( si corpul ) imobilitate!
Ma asteot ca in orice moment Domnul Moarte cu sabiuta lui ( coasa ) sa vina , dar cum eu sunt certata cu el si am norocul de a nu murii. Jeff ma ia de mana si incepe sa alerge , tarandu-ma peste tot -_- ( ca spala masa! )
Totusi.. Eu gandindu-ma "de ce"? Am auzit in urma sinerele masinilor de politie ( yeee politica! Din nou.. De parca ma ajuta -w- )
Dupa vreo 5 stradute imi da drumul.
Jeff: Ar fii trebuit sa scapam de ei. Deci esti bine :>
Shiya: De ce? ._.
Jeff: De ce , ce?
Shiya: >:D De ce tu "Mister criminal" nu m-ai omorat? Esti moale?
Jeff: Chiar vrei sa joci asta cat timp cutitul tau e la mine? -_-
Shiya: Eeeh?! ... :| Eto.. Imi fai cutitul?
Jeff: Care e cuvantul magic?
Shiya: Du-te Dracu' de mutilat anorexic schizofrenic autist! Da-mi in numele lui Satan idiotenia aia de cutit! Ca nu te fute Hristos daca o faci! -_- ( "oboseala+nervi" )
Jeff: Tss , asa vorbesti cu posesorul cutitului tau?
Shiya: Esti un prost!
Jeff: Putea-i si mai bine printesa.
Shiya: Parca ma puteai omora draga.
Jeff: Ehh merge si asta. ( vrea sa imi arunce cutitul dar in acel moment o alta pisica ( deja vreau sa devin hingher pentru pisici ) apare de nicaieri si ma sperie.
Cand imi intorc privirea si Jeff disparuse... A.. Plecat? ... Deschis gura sa injur dar in schimb imi musc buza si ma calmez.
Shiya: Ce dracu a fost nimic.. Jeff the Killer?... Ha?... Baaa! Cutitul meu!... Mdea.. Psihologul ala nu e bun de nimic.. Pff.. Mai bine ma intorc, mi-a ajuns ciudatenia pe azi.
Heya! Aici este Shiya , eu cu InKuNe ( Ines ) facem o "colaborare" >:D si prezentam povestea asta Mwhahah!
Vom posta saptamanal ( speram ) oricum totul v-a fii pe parti.. Un capitol eu unu ea si tot asa. Sper ca o sa va placa povestea asta , nu am prea avut ideei , dar e bun de inceput. Si imi cer scuze pentru greseli , am o anumita aplicatie ( nu fac reclama ) si scriu ca o eleva silitoare de bilingv. Asta e tot.. Pai bye! Meow °w°
CITEȘTI
O nouă viață alături de prieteni.....și Jeff the Killer
DiversosTotul incepe cu doua fete cele mai bune prietene cu varsta de 16 ani ce traiesc in S.U.A si sunt din punct de vedere comportamental total diferite dar au invatat sa se suporte reciproc. Povestea lor debuteaza cu o hotarare brusca si ciudata de a se...